ترازوهای آزمایشگاهی به دلیل حساسیت بالا و دقتی که در ساختار آن ها به کار رفته است، از قیمت بالایی برخوردار هستند. درنتیجه قیمت ترازو آزمایشگاهی از سایر ترازوها شاید کمی بیشتر باشد و دلیل آن استفاده خاصی است که از این ترازوها می شود. در این مقاله دیجی اسکال به بررسی انواع ترازوهای آزمایشگاهی می پردازد و این نکته را بررسی می کند که نوع ترازو چه تأثیری در قیمت آن می تواند داشته باشد. با ما همراه باشید تا با جدیدترین نکات آموزشی در خصوص ترازوی آزمایشگاهی آشنا شوید.

کفه ترازوی چگونه باشد؟

در ترازوهای آزمایشگاهی عمدتاً از یک ظرف فلزی یا صفحه فلزی به عنوان کفه ترازو استفاده می شود. در صورتی که نیاز دارید تا مواد یا جسم مورد نظر را از طریق معلق شدن وزن کنید، بایستی ترازویی بر این اساس خریداری کنید. به طور کلی کفه ترازو که جسم یا ماده مورد نظر بر روی آن قرار می گیرد در میزان دقت ترازو تأثیرگذار است. عمدتاً ترازوهایی که دارای ظرف یا صفحه فلزی هستند نسبت به ترازوهایی که اجسام و مواد از آن ها معلق می شوند، از دقت بیشتری برخوردار هستند.

آیا به ویژگی های خاصی احتیاج دارید؟

هنگام در نظر گرفتن ویژگی هایی که برای شما مهم تر هستند، مفید خواهد بود که در مورد نیازهای برنامه خود و همچنین نیازهای قدرت و قابلیت حمل فکر کنید. این به شما کمک می کند تا مدل هایی را که دارای ویژگی هایی برای اهداف شما هستند محدود کنید. ما چند مورد را برای مد نظر قرار دادیم:

قابلیت واسنجی یا کالیبراسیون

قابلیت واسنجی یا کالیبراسیون و چگونگی انجام آن (دستی، نیمه خودکار و خودکار) از جمله مواردی است که بر قیمت ترازو اثر دارد. ترازوهایی که دارای قابلیت کالیبراسیون خودکار هستند از میزان قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند. در فعالیت های آزمایشگاهی که دقت بسیار بالا مورد نیاز است، ترازوها باید قابلیت واسنجی خودکار را داشته باشند تا نتایج آزمایش ها دچار خطای اندازه گیری نشود. برای اطلاع از  خرید ترازو آزمایشگاهی به سایت مراجعه نمایید.

کلام آخر

برای خرید ترازوی آزمایشگاهی و آگاهی از قیمت ترازوی آزمایشگاهی باید به نکات مهمی که مربوط به نوع کارایی شما و ویژگی های ترازو می شود، دقت کنید. برخی از این نکات به طور مستقیم در قیمت و میزان هزینه ترازو اثر دارد و شاید برای شما نیز کارایی به همراه نداشته باشد. برخی از قابلیت های ترازوها نیز برای فعالیت های آزمایشگاهی مورد نیاز است و باید برای آن ها هزینه مازادی را پرداخت کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()