شرکت توزین توان سنجش (محک) یکی از نام آشناترین برند های ترازو در صنعت  ترازوی محک  دیجیتال می باشد که در داخل ایران طراحی و تولید می گردد.

اگر قصد راه اندازی فروشگاه ، سوپرمارکت، میوه فروشی، فروشگاه پروتئینی، رستوران و … را دارید، ترازوی محک پیشنهاد فروشگاه اسکیل به شما می باشد.  ترازوی محک می تواند بهترین انتخاب برای توزین کالاهای شما باشد که با کاربردهای متنوع تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد ساخت.

شرکت توزین توان سنجش در سال 1377 تولید اولین ترازوی فروشگاهی خود را آغاز نمود . ترازوی محک که امروزه در بسیاری از فروشگاه ها جهت توزین اقلام وزنی استفاده می شود در بیش از 10 مدل تولید و ارائه می گردد.

این شرکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در تولیدات خود از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند که علاوه بر کارایی به زیبایی ظاهری ترازو ها نیز اهمیت می دهد. برای اطلاع از  خرید ترازو آزمایشگاهی به سایت مراجعه نمایید.

کارخانه ترازوی محک علاوه بر تولید سیستم های توزین، تولید کالباس بر محک را نیز در گروه فعالیت خود قرار داده و تا کنون موفق به تولید بهترین کالباس بر فروشگاهی ایرانی گردیده است.

قیمت ترازو محک

قیمت ترازوی محک با توجه به مدل و نوع قابلیتهایی که می تواند ارائه کند متفاوت می باشد. ترازو هایی که دارای علمک هستند طبیعتا از قیمت بالاتری نسبت به ترازوی های بدون علمک برخوردار می باشند. برای انتخاب ترازوی فروشگاهی محک اطلاعات  مربوط به مدلهای مختلف و قیمت آنها را در سایت فروشگاه اسکیل به  دقت مطالعه نمائید تا بتوانید ترازوی مناسبی برای فروشگاه خود انتخاب کنید. در عین حال قیمت عرضه شده برای ترازوی محک در فروشگاه اسکیل، مناسب ترین قیمت برای خرید ترازویی مناسب است.

فروش ترازوی محک در فروشگاه اسکیل

سایت فروشگاه اسکیل به عنوان یکی از عاملین فروش ترازوی محک، طی چندین سال فعالیت، توانسته به تجربه ای مکفی و کارآمد در زمینه خرید و فروش این ترازوها دست یابد. کارشناسان فروشگاه اسکیل با  تجربه بالا، بهترین مشاوره را جهت خرید ترازوی محک در اختیار خریداران قرار می دهد و از طریق فروش ترازوی محک به صورت اینترنتی در پی کسب رضایت متقاضیان از سرتاسر کشور می باشد.  

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()