باسکول نوعی ترازو بوده که در ابعاد بزرگ ساخته شده است. در زمان های قدیم از باسکول های مکانیکی برای توزین مواد و بارهای حجیم استفاده می شد. با گسترش صنایع مختلف و افزایش نیاز به توزین بارهای حجیم تر، طراحی باسکول نیز دستخوش تغییراتی شد.

از جمله این تغییرات می توان به بزرگ شدن ابعاد باسکول و دیجیتالی شدن آن اشاره کرد. ابعاد بزرگ باسکول به دلیل کاربردی است که در صنایع مختلفی دارد و این اجازه را به افراد می دهد که بار و اجسام بزرگ را به کمک باسکول وزن کنند.

 البته باسکول تنها یک وسیله مشخص نیست، بلکه با توجه به استفاده ای که در هر صنعتی دارد دارای انواع مختلفی است. در ادامه به بررسی انواع باسکول های مختلف با توجه به کاربردهایی که دارند، می پردازیم.

انواع باسکول های دیجیتالی

امروزه استفاده از انواع باسکول های دیجیتال به دلیل سهولت در استفاده و دقت زیادی که نسبت به باسکول های مکانیکی دارند، بسیار گسترده است. باسکول های دیجیتالی از داخل سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها تا کارخانجات پتروشیمی، بنادر و همچنین گمرک کاربرد فراوانی دارد.

باسکول های دیجیتالی بسیار متنوع اند اما به طور کلی می توان آن ها در دسته های زیر دسته بندی کرد:

  • باسکول فروشگاهی: این نوع از باسکول ها نوعی ترازو با ظرفیت بالای توزین همراه با کفه توزین بزرگ است. باسکول های فروشگاهی بر حسب ظرفیت و ابعاد کفه توزین دارای دقت های مختلفی هستند. همچنین بر اساس نوع استفاده دارای تنوع در مدل و جنس بدنه هستند. قدرت توزین این دسته باسکول ها معمولا کمتر از 500 کیلوگرم است.
  • باسکول صنعتی: باسکول صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی قابل استفاده است. بدنه این باسکول از فلز ساخته شده و مقاومت دستگاه در برابر فشار و ضربه بسیار بالا می باشد. به همین دلیلی است که باسکول صنعتی نسبت به باسکول فروشگاهی از نظر بدنه و ساختار داخلی و ظاهری مقاوم تر و کاربردی تر است.

جمع بندی

این وسیله پرکاربرد با توجه به استفاده ای که دارد، دارای انواع مختلفی است. کاربرد این وسیله در کسب و کار خود را پیدا کنید یک خرید مناسب داشته باشید. مرکز فروش باسکول فروشگاهی دیجی اسکال با تنوع فراوان و قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()