آیفون تصویری تکنما از برندهای معروف ایرانی است که بیش از یک دهه از فعالیت آنها در ایران می گذرد. همانطور که می دانید آیفون تصویری به دلیل ویژگی های فیزیکی که از آن برخوردار است توانسته اند جایگزین آیفون های صوتی نمایند. امروزه مجریان پروژه های ساخت و ساز تلاش می کنند متناسب با نیاز مجموعه، مناسب ترین آیفون تصویری را خریداری نمایند. فروش آیفون تصویری تکنما در مدل های مختلف صورت می پذیرد که می توان به دسته بندی های اصلی آیفون تصویری تکنما  رنگی و سیاه و سفید اشاره نمود. البته از نظر قابلیت نیز توسط فروشگاه تکنما شاپ به سهولت می توانید آیفون تصویری بدون حافظه و با حافظه را خریداری نمائید.

دلایل محبوبیت آیفون های تصویری تکنما در تهران

پیش از خرید آیفون تصویری، مطالعۀ دقیق مشخصات فنی دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که قیمت آیفون تصویری بر پایۀ امکانات و سطح کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آنها تعیین می گردد. قطعاً هر چه امکانات دستگاه های آیفون تصویری تکنما بیشتر باشد باعث افزایش قیمت آن می گردد. کمپانی تکنما توانسته است در لیست محصولات خود، امکان خرید آیفون تصویری تکنما با صفحه نمایشگر لمسی را فراهم نموده اند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تجهیز ساختمان مسکونی و تجاری به پیشرفته ترین دستگاه های آیفون تصویری می باشند، با آسودگی خاطر همراه با گارانتی اقدام به خرید آیفون تصویری  تکنما نمائید.

سایز مانیتور، داشتن قابلیت حافظه داخلی، قابلیت برقراری ارتباط اینترکام، امکان دایورت زنگ آیفون به تلفن همراه و یا ثابت، قابلیت انتقال زنگ به واحدهای دیگر، امکان باز و بسته نمودن درب پارکینگ و قابلیت تنظیم نور صفحه نمایشگر و صدای ورودی و پخش صدا از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید آیفون تصویری تکنما می بایست مد نظر داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()