اره استخوان بر از دستگاه‌های صنایع غذایی و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی می باشد که برای برش دقیق و سریع انواع و اقسام گوشت های منجمد و غیر منجمد، با استخوان و بی استخوان مورد استفاده قرار می گیرد.  اره استخوان بر  به دو شکل رومیزی و ایستاده یا پایه دار تولید می شوند که در ادامه، فروشگاه تجهیزات شما را با مدلهای ایستاده آشنا می سازد:

اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

اره استخوان بر پایه دار دارای ابعاد بزرگتر و به طبع دارای قدرت بیشتری نسبت به مدلهای رومیزی می باشد و فضای بیشتری را اشغال می کند. این دستگاه برای برش استخوان های بزرگتر و گوشت های حجیم تر به قطعات کوچکتر استفاده می شود و در رستوران و کترینگ های بزرگ، سوپر پروتئین ها، قصابی ها، کشتارگاه ها و شیلات کاربردی تر می باشد .

اره استخوان بر ایستاده در کنار افزایش سرعت و دقت در تکه کردن انواع گوشت منجمد، تازه، ماهی و بوقلمون، دستگاهی بسیار ایمن می باشد و کار با آن خطری برای اپراتور ندارد 

مشخصات و ویژگیهای اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

بدنه اره استخوان بر ایستاده در برخی مدلها از آلومینیوم آنودایز شده و در برخی دیگر از استیل ضد زنگ ساخته شده است و این امر موجب افزایش مقاومت بدنه در برابر ساییدگی و زنگ زدگی می گردد.

 تیغه های قوی و آنادایز شده اره استخوان بر ایستاده، قادر به بریدن انواع استخوان و گوشت منجمد در اندازه های مختلف می باشند و ضخامت برش از چند میلی متر تا چند سانتی متر قابل تنظیم می باشد. تیغه ها را می توان به راحتی تعویض نمود و البته طول تیغه در مدلهای مختلف با هم متفاوت است.

در اکثر مدلهای اره استخوان بر ایستاده دور تیغه دارای محافظ می باشد که هم خطر اصابت دست با تیغه را به حداقل می رساند و از برای برخورد های ناگهانی جلوگیری می کند و هم گوشت و استخوان را به سمت تیغه هدایت می کند. برای اطلاع از قیمت خرید اره استخوان بر ایستاده به سایت مراجعه نمایید. 

موتور این دستگاه در هر دونوع تک فاز و سه فاز، دارای بیش از ۱ اسب بخار قدرت می باشد. البته در اغلب مدلهای اره استخوان بر ایستاده، موتور دارای تهویه داخلی است تا از داغ شدن آن در اثر کار زیاد جلوگیری شود.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()