ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های دیجیتالی رایج در سطح جهان است که به منظور پخش تصاویر در ابعاد بزرگ تر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به دلیل گسترش کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور در صنایع مختلف، به صورت اختصاصی در این مقاله به معرفی انواع ویدئو پروژکتور می پردازیم تا بدین وسیله افرادی که به دنبال تهیۀ این دستگاه می باشند، بتوانند با آسودگی خاطر آن را تهیه نمایند.

مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور

از ویدئو پروژکتور به عنوان یک دوربین معکوس نام برده می شود چون این دستگاه دارای قابلیت خارج نمودن نور از لنز را دارد و به نوعی با حفظ کنتراست، داده های تصویری را در ابعاد بزرگ بر روی پرده های نمایشگر به مخاطبان نمایش می دهند. در دهۀ اخیر فروش ویدئو پروژکتور در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند پروژکتور مورد نیاز خود را تهیه نمایند. فروشگاه نیزار کالا از سازندگان مطرح در سطح کشور محسوب می شود که توانسته اند موفق به ساخت نسخه های پیشرفته ای از ویدئو پروژکتور گردند. فروش مینی ویدئو پروژکتور به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد. 

ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور چند رسانه ای و ویدئو پروژکتور خانگی از دسته بندی های اصلی دستگاه های پروجکشن محسوب می شوند. نسخه های ابتدایی دستگاه های پروژکتور در ابعاد بزرگتر و وزن سنگین ساخته می شد و تنها برخی از مؤسسات می توانستند از عهدۀ خرید آن برآیند. این در حالی است که با گذشت زمان و بهره گیری از فناوری روز دنیا، سایز دستگاه های پروجکشن را کوچکتر نموده و بدین وسیله امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور برای طرفداران این دستگاه فراهم می باشد. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا در ایران فعالیت خود را در حوزۀ ساخت پروژکتور آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی تولید و به بازار عرضه نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()