ویدئو پروژکتور اندرویدی از جمله نسخه های جدید دستگاه های پروجکشن محسوب می شود. همانطور که می دانید محیط کاربری دستگاه های دیجیتالی نقش بسزایی بر روی رضایت مندی کاربران دارد. از این رو مهندسین توانسته اند با تجهیز نمودن سیستم عامل اندروید به دستگاه های پروژکتور، کیفیت سطح کاربری  ویدئو پروژکتور اندرویدی را برای اپراتورها ساده تر نمایند.

قطعاً در پیرامون خود ملاحظه نموده اید که اکثر دستگاه های دیجیتالی هوشمند همچون موبایل، تبلت، برخی از دوربین های فیلمبرداری مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و به دلیل داشتن محیط کاربری ساده، هر شخصی می تواند از عهدۀ تنظیمات چنین دستگاه هایی برآیند.

معتبرترین مرکز فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی

فروشگاه نیزار کالا به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور مانند فروش ویدئو پروژکتور T48 در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. در همین راستا با هدف جلب رضایت مشتریان، توانسته اند دستگاه های ودئو پروژکتور اندرویدی را به بازار عرضه نمایند.

پاور یا باتری، Main board، لنز و لامپ از جمله قطعات اصلی دستگاه پروژکتور محسوب می شوند که تکنولوژی آنها نقش بسزایی بر نحوۀ عملکرد آنها خواهد داشت. از این رو افرادی که به دنبال تهیۀ دستگاه های دیتا پروژکتور پیشرفته می باشند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار استفاده نمایند که امکان ارتباط بدون کابل را برای این دستگاه را فراهم نموده اند. اگر به دنبال خرید پروجکشن می باشید می توانید متناسب با مصارفی که در یک محیط آموزشگاهی، مدارس، دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و غیره دارید، این دستگاه را تهیه نمائید. بدون شک قیمت ویدئو پروژکتور اندرویدی بر اساس قابلیت هایی که بدان تجهیز هستند، تعیین می گردد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی با قیمت ارزان تر از بازار می باشند، می توانند نگاهی به محصولات پیشرفتۀ فروشگاه اینترنتی نیزار کالا داشته باشند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()