ویدئو پروژکتور مدل T22 یکی از مدل های پرفروش برند نیزار کالا محسوب می شود. این مجموعه یکی از اولین و معتبرترین مراکز سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح کشور می باشند که توانسته اند دستگاه هایی با قابلیت های پیشرفته ساخته و به بازار عرضه نمایند. فروش ویدئو پروژکتور مدل T22 به دلیل داشتن متقاضی، همچنان رونق دارد. در ادامۀ پست به صورت کاملاً تخصصی به معرفی این دستگاه پروژکتور می پردازیم و اینکه از مزایای این دستگاه در چه مکان هایی می توان استفاده نمود.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان سازندۀ اصلی ویدئو پروژکتور T22 فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیۀ یک ویدئو پروژکتور پرتابل ارزان هستند، می توانند با آسودگی خاطر و بدون دغدغه از مزایای این دستگاه بهره گیرند.

مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور T22

از مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T22 می توان به وزن سبک، ابعاد کوچک، قابلیت نصب بر روی دیوار، سقف و یا بر روی زمین اشاره نمود. مجموعۀ سازنده جهت ساخت این ویدئو پروژکتور از لنز و لامپ LED استفاده نموده اند که بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت و وضوح داده های تصویری را بر روی پردۀ نمایشگر بهبود ببخشند. مینی ویدئو پروژکتور T22 دارای قابلیت زوم تصویر، وضوح تصویر 480*800 با کنتراست 1 به 1800 با شدت روشنایی 1900 انسل لومنز می باشد.

البته لازم به ذکر است که این دستگاه پروژکتور مجهز به لامپ با طول عمر 20 هزار ساعت می باشد. از اتصالات اصلی ویدئو پروژکتور مدل T22 می توان به داشتن پورت HDMI، آدیو، VGA، USB، WIFI، ورودی میکروفن و بلندگو اشاره نمود. اگر به دنبال پروژکتور سبکی هستید که اکثر پورت های رایج را پشتیبانی کند، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T22 نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()