قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که زمان خریداری هر یک از انواع برچسب کاغذی افراد به آن توجه می کنند. ارزان بودن  برچسب کاغذی  یکی از اصلی ترین ویژگی های آن به شمار می رود. ولی باید بدانید که هر یک از آنها را با قیمت بسیار پایین نباید خریداری کنید. فروشگاه لیبل پیپر هزینه بسیار کمی را برای خرید برچسب کاغذی از شما دریافت می کند، ولی باید بدانید که کیفیت یکی از اصلی ترین و اولین فاکتورهایی می باشد که این فروشگاه به آن توجه دارد. بنابراین در ابتدا باید  به خوبی کیفیت و سپس قیمت را برای خرید برچسب های کاغذی در نظر داشته باشید.

ویژگی های برچسب کاغذی ارزان :

برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که برچسب کاغذی ارزان دارد و باید از آنها اطلاع داشته باشید عبارت است از :

  1. دوام آنها بسیار بالا است، یعنی تا مدت ها روی هر یک از کالاهایی که آنها را چسبانده اید می ماند. این مورد یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های آنها می باشد. در واقع باید بدانید چاپ آنها بسیار با کیفیت بوده و بر همین اساس روی هر یک از انواع کالاها به خوبی می چسبد.
  2. دائمی بودن چسب آن یکی از دیگر ویژگی هایی می باشد که برچسب کاغذی دارد. شما می توانید آنها را به راحتی روی کالا بچسبانید ولی کندن آن تا حدودی دشواری های بیشتری دارد.
  3. از آنجایی که قیمت آنها بسیار مناسب است شما می توانید آنها را در حجم و تعداد زیادی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

4. مدل های متنوع برچسب کاغذی در رنگ بندی های خاصی تولید و طراحی می شوند. شما باید بدانید هر یک از آنها قیمت متنوعی دارند. البه که قیمت کلی آنها تا حدودی یکسان است. به همین دلیل زیاد قیمت خرید لیبل با یکدیگر فرق ندارد.

یکی از مهمترین و بهترین برچسب هایی که در بازار استفاده زیادی دارد  برچسب کاغذی می باشد. شما در صنایع متنوع می توانید این برچسب ها را مورد استفاده قرار دهید و از مزیت های آنها بهره مند شوید. هر یک از افراد برای شناسایی کالاهای مورد نظر خود به این برچسب ها که روی کالا زده شده است دقت می کنند. بر همین اساس شما به عنوان فروشنده باید روی کالاهای خود این برچسب ها را بزنید.  فروشگاه لیبل پیپر انواع برچسب کاغذی را با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید هر تعداد از برچسب های کاغذی که در نظر دارید را از این فروشگاه خریداری کنید.

ویژگی های  برچسب کاغذی :

برخی از این ویژگی های  برچسب کاغذی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین ویژگی هایی که برچسب کاغذی دارد این است که هزینه خریداری آن بسیار پایین می باشد. شما می توانید از فروشگاه لیبل پیپر با قیمت مناسب تری انواع این برچسب ها را خریداری کنید.
  2. رنگ بندی آنها متنوع می باشد و شما باید به خوبی رنگ بندی هر یک از آنها را برای چسباندن روی کالاهای خود در نظر داشته باشید و بررسی کنید.

3 از نظر چسبندگی این برچسب ها باید بدانید که دو مدل هستند. یکی از آنها قدرت زیادی دارد و دیگری توانایی چسبندگی کمتری دارد. در واقع بهتر است بدانید که مدل های آنها متفاوت است و هر یک از آنها ویژگی های مختلفی دارند.

  1. برچسب های کاغذی براق هستند و این مورد هم از دیگر ویژگی های برچسب کاغذی به شمار می رود. شما می توانید آنها را روی هر کالایی بزنید تا توجه بسیاری از مشتریان را جلب کنید.
  2. در انواع دستگاه های چاپگر شما می توانید از آنها استفاده کنید و کارایی بی نظیر آنها را دریافت نمایید.

    فروشگاه لیبل پیپر 

    آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

    خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
    تماس : 02166087260 - 02166087261 
    02166087814- 02166087815 - 02166087816
    تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()