ترازوی دیجیتال وسیله ای‌ بسیار دقیق و مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های الکترونیکی است که برای وزن کردن اجسام و کالاهای مختلف و انسان ها به کار برده می شود. این ابزار امروزه سهم عمده ای در خرید و فروش روزمره کالاها، اقتصاد و تجارت، پژوهشها و فعالیت‌های علمی و آزمایشگاهی، تغذیه و تندرستی و همچنین پزشکی، بر عهده دارند.

انواع  ترازوی دیجیتال برای وزن کردن کوچک‌ترین و سبک‌ترین مواد در آزمایشگاه تا احتیاج‌های روزمره زندگی و از توزین افراد در خانه ها تا بسته بندی کالاها در کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند.

مفهوم دیجیتال : فروشگاه دیجی اسکال

دیجیتال بودن یک سیستم توزین مربوط به قطعه ای الکترونیکی به نام لودسل می باشد، یعنی اگر ترازویی این قطعه را نداشته باشد، دیجیتال محسوب نمی شود. لودسل، حسگر وزنی می باشد که توزین کالا را از مسیر مکانیکی به دیجیتالی هدایت می کند و در انواع كششی، خمشی، فشاری و پیچشی ساخته می شود. دقت و حساسیت بالای ترازوی دیجیتال به واسطه مجهز بودن به لودسل می باشد.

سایر قطعات ترازوی دیجیتال: فروشگاه دیجی اسکال

تمامی مدلهای ترازوی دیجیتال دارای ساختار و قطعات مشابهی می باشند که شامل بدنه، نمایشگر، سینی توزین، نمایشگر و کیبورد می گردد.

بدنه ساختار اصلی ترازوی دیجیتال می باشد که بردها و مدارهای الکترونیکی و لودسل داخل آن قرار می گیرند و با توجه به نوع ترازو و محیطی که کاربرد دارد از جنس فلز، پلاستیک فشرده، شیشه نشکن و ... ساخته می شود. طراحی بدنه ترازوی دیجیتال به گونه ای است که بتوان آنرا در وضعیت های مختلف قرار داد.

کیبورد ترازوی دیجیتال دارای کلیدهای عملیاتی می باشد که می توان از طریق آنها فرامین را صادر کرد. خرید ترازو را در نوع مناسب انجام دهید.

سینی توزین همان کفه ترازوی دیجیتال می باشد که اجسام جهت وزن کردن بر روی آن قرار می گیرند و لودسل های واقع در زیر سینی، فشار وارد آمده را اندازه گیری می کنند. سینی ترازوی دیجیتال معمولا از جنس استیل ضد زنگ تولید می گردد و در برخی مدلها از پلاستیک و سایر متریال ها می باشد.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()