ترازوی فروشگاهی دارای مشخصات فنی متمایز نسبت به ترازوهای معمولی می باشد. در همین راستا این مقاله را به صورت اختصاصی به معرفی ترازوهای فروشگاهی می پردازیم. همانطور که می دانید توزین در مراکز فروشگاهی حائز اهمیت است و نقش بسزایی بر روی فرآیند خرید و فروش محصولات دارد. همانطور که می دانید حبوبات، غلات، میوه، سبزیجات، خشکبار و اجناسی از این قبیل می بایست به صورت توزین شده خرید و فروش آنها صورت گیرد. در نتیجه برخی از مراکز نیازمند به خرید ترازوی فروشگاهی هستند. فروشگاه تراز محک به عنوان نمایندۀ فروش کمپانی محک، در لیست محصولات خود امکان خرید ترازوی فروشگاهی را برای مشتریان فراهم نموده است.

علت استقبال از خرید ترازوی فروشگاهی

خرید ترازوی فروشگاهی بیش از گذشته مورد استقبال صاحبان کسب و کار فروشگاهی می باشد چون شرکت های سازندۀ دستگاه های توزین توانسته اند امکانات پیشرفته ای به آنها بی افزایند. ترازوهای فروشگاهی در دسته بندی اصلی علمک دار و بدون علمک ساخته شده اند.

بدین وسیله مشتریان متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند خرید ترازوی محک را با قیمت مناسب و قابلیت های پیشرفته انجام دهند.

داشتن حافظۀ داخلی، افزودن قیمت چندین کالا در حافظۀ ترازو، تهیۀ پرینتر، امکان اتصال به کامپیوتر و دستگاه های چاپگر، قابلیت حسابداری و داشتن صفحه نمایگر تنها برخی از آپشن هایی هستند که اکثر ترازوهای فروشگاهی مجهز به آنها می باشند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید ترازوی فروشگاهی دیجیتالی خریداری نمائید. در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک به سهولت می توانید پس از بررسی هر یک از محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین ترازوی فروشگاهی را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()