آیفون تصویری تکنما یکی از برندهای ایرانی شناخته شده در بازار محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. همانطور که می دانید آیفون تصویری نیاز هر خانه ای است و افراد مختلف دارای انتظارات مختلفی از این دستگاه دارد و متناسب با نیازی که دارند اقدام به خرید آیفون تصویری می نمایند. فروش  آیفون تصویری تکنما  با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد و این مسئله امکان انتخاب را برای افراد کمی دشوار ساخته است. شرکت آیفون تصویری تکنما فعالیت خود را در سال 1389 آغاز نمود و با سرعت بالایی توانست پله های ترقی را سپری نماید و محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نماید.

فروشگاه تکنما شاپ از نمایندگی های فعال این کمپانی معتبر به شمار می رود و توانسته محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نماید. با تأمین و عرضۀ آیفون تصویری تکنما با مشخصات فنی متفاوت، انتخاب را برای مشتریان راحت تر نموده است.

فروش آیفون تصویری تکنما با قابلیت های جدید

پنل و  آیفون تصویری تکنما به عنوان یک مکمل در کنار یکدیگر به شمار می روند و آنها را می توان در مدل و طرح های متفاوت تهیه نمود. در حال حاضر محصولات آیفون تصویری تکنما توانسته نبض بازار را به خود اختصاص دهد و افراد زیادی خواستار خرید محصولات این برند معتبر می باشند چون متناسب با نیاز مشتریان مدل های متنوعی از این محصول در بازار عرضه می شود. پنل های ورودی آیفون تصویری تکنما در سه طرح ساده، کارتخوان و کدینگ کارتخوان طراحی شده اند. به راحتی می توان از این نوع آیفون ها در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا با کمتری مصرف سیم کشی نصب نمود. در عین حال توسط فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ، انواع آیفون تصویری تکنما را در مدل هایی با صفحه نمایشگر لمسی و غیر لمسی در ابعاد متفاوت عرضه می نمایند.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()