فروشگاه دیجی اسکال - باسکول 4 لودسل اعتماد مدل 4L پلاس:

این دستگاه توزین جزو دستگاه های صنعتی به شمار می رود، همچنین باید گفت که گروه حرفه ای صنعتی اعتماد این دستگاه را تولید می‌کند. در خصوص لودسل هایی که در این باسکول به کار رفته است باید در همین ابتدای امر توضیحی بدهیم. در واقع لودسل همان حسگر های توزین وزن می باشند که در این دستگاه ۴ عدد از این لودسل ها به کار رفته است. همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی های دستگاه هایی که دارای چهار لودسل می باشند این است که کاربر قادر است که هر نقطه‌ای از سینی توزین این دستگاه، اجسام مختلف را قرار دهد و فرآیند بسیار دقیقی از توزین انجام شود. در نظر داشته باشید که دستگاه هایی که دارای یک لودسل می باشند باید کالا و اجسام مورد نظر برای توزین را دقیقا در وسط سین توزین دستگاه قرار داد، اما در این دستگاه به واسطه دارا بودن چهار حسگر کاربر قادر است در هر نقطه این سینی اجسام مختلف را قرار دهد و وزن دقیقی دریافت کند. البته در نظر داشته باشید که دستگاه هایی که دارای ۴ لودسل می باشند عموماً قیمتشان نیز بسیار بالاتر است، برگردیم به بحث اصلی یعنی  باسکول چهار لودسل اعتماد.

کمپانی اعتماد این دستگاه ها را در ظرفیت های گوناگونی تولید می کند، عموماً ظرفیت‌ های این دستگاهها از ۱۰۰۰ کیلو تا ۵۰۰۰ کیلوگرم می باشند. دستگاه مورد بحث این مقاله جزو دستگاه های متحرک به حساب می آید، در واقع تعبیه نمایشگر بر روی پایه‌ های این دستگاه باعث نامگذاری آن شده است. در واقع کاربر با این قابلیت قادر است که پایه را جابجا کند زمانی که پایه جابجا شود نمایشگر نیز جابه جا می شود. این امر باعث می‌شود در زمانی که عملیات توزین صورت می‌گیرد آسیبی به نمایشگر وارد نشود، زیرا عموماً فضاهایی که از این باسکول ها استفاده می کنند فضاهای خشن می باشند و همچنین اجسام بسیار بزرگ در آنها توزین می‌شود. نمایشگری که به صورت متحرک بر روی این دستگاه تعبیه شده است از نوع ال ای دی می باشد و بسیار با کیفیت است در نظر داشته باشید که این دستگاه توانایی این را دارد که وزن ها را با هم جمع بزند.

فروشگاه دیجی اسکال - ساختار بدنه و قابلیت های باسکول 4 لودسل اعتماد مدل 4L پلاس:

سینی که برای این دستگاه مورد استفاده قرار داده‌ اند جنسی از فولاد دارد، در واقع برای ساخت این سینی از ورقه فولادی استفاده شده است. نکته حائز اهمیت در خصوص سینی این دستگاه این است که کمپانی سازنده می تواند ابعاد آن را به صورت سفارشی تولید کند. بنابراین کاربر قادر است سایز دلخواه خود را به کمپانی ارائه کند و آنها نیز محصول مورد نظر را برای کاربر تولید می کنند. در نظر داشته باشید که ابعاد کارخانه ای این سینی ۱.۵×۱.۵ متر است و با

توجه به اینکه این سینی را به صورت کفی و تخت ساخته‌ اند قابلیت این را دارد که کاربر اجناس بسیار بزرگ را نیز بر روی آن قرار داد. ظرفیت توزین در این دستگاه ۵۲۰۰ کیلوگرم می باشد و با توجه به داشتن چهار لودسل در ساختار آن در این میزان ظرفیت وزنی دقت بی نظیر ۵۰۰ گرمی دارد. در واقع دقت این دستگاه بسیار بالا می باشد و قادر است سنجش های کاملاً دقیقی در خصوص وزن کردن به کاربر ارائه کند.

خرید باسکول 4 لودسل اعتماد مدل 4L پلاس در فروشگاه دیجی اسکال:

یکی از مراکز تخصصی برای فروش باسکول ها مرکز  خرید ترازو دیجی اسکال است در این مرکز شما می توانید نمونه های مختلف باسکول را مشاهده کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()