فروشگاه دیجی اسکال - ترازوی آزمایشگاهی and مدل gf3000:

این دستگاه توزین در زمره دستگاه های صنعتی آزمایشگاهی و زرگری قرار دارد، اگر بخواهیم به لحاظ ظاهری آنرا با ترازو های مشابه بازار مقایسه کنیم تقریبا می‌توان گفت که ظاهری شبیه به هم دارند. به لحاظ ساختار بدنه این دستگاه توزین دارای ارتفاع بسیار کم و به شکل خوابیده و کم حجم ساخته شده است. سینی توزین این ابزار به شکل فرو رفته در قسمت بالای آن خودنمایی می کند. این طراحی بسیار زیبا نیز می باشد در قسمت جلوی دستگاه، صفحه نمایشگر تعبیه شده است و دارای شش دکمه عملیاتی می باشد. نکته حائز اهمیت در خصوص سینی این دستگاه توزین این است که جنس سینی از استیل می‌باشد و کاملاً صیقلی و صاف است. در نظر داشته باشید که از این مدل ترازو بیشتر در مراکزی مانند طلا فروشی ها، زرگری ها و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته در نظر داشته باشید که این  ترازو با قابلیت ها و حساسیت بالای خود در این اماکن مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین همانطور که اشاره شد به سادگی می توان در اماکن مشابه مانند آزمایشگاه ها نیز از آن بهره گیری کرد.

فروشگاه دیجی اسکال - ظرفیت و امکانات ترازوی آزمایشگاهی and مدل gf3000:

ظرفیت توزین این دستگاه چیزی در حدود ۳ کیلوگرم می باشد بنابراین به سادگی برای موجودی گرفتن در طلافروشی ها مناسب است. در نظر داشته باشید که این این ابزار حساسیتی نزدیک به ۰.۰۱ گرم را دارا می باشد. بدنه ای که برای این دستگاه توزین در نظر گرفته شده است از متریال های مقاوم ساخته شده و توسط همین متریال ها از عمر طولانی برخوردار می باشدو این موضوع یکی از دلایل محبوبیت و تقاضای خرید این دستگاه می باشد، در نظر داشته باشید که این دستگاه به سادگی می‌تواند ظرف مدت یک ثانیه برای عملیات توزین، پایداری وزن به دست آورد. بنابراین به سرعت می توان برای فرایند توزین طلا را بر روی آن قرار داد. در نظر داشته باشید سرعت و استحکام دو پارامتر بسیار مهم برای خریداران می باشد، خصوصاً در محیط های آزمایشگاهی و صنعتی و طلافروشی ها که این موضوعات بسیار مهم است. یکی از امکانات قابل تامل این دستگاه داشتن پورت rs۲۳۲ می باشد. این دستگاه با استفاده از این پورت قادر است به چاپگر جانبی و کامپیوتر متصل شود و اطلاعات وزنی را چاپ کند، عموماً دستگاه های توزین کمپانی ‏and دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند، مثلاً این ابزار ها قادرند از زیر خود فرایند توزین را انجام دهند. این قابلیت در دنیای توزین به زیر کش موسوم می باشد، عموماً مراکزی که از این قابلیت استفاده می کنند آزمایشگاه های صنعتی می باشند. یکی دیگر از امکانات بارز این دستگاه که عموماً در مراکز آزمایشگاهی کاربرد بسیار گسترده ای دارد محاسبه مقدار چگالی و یا جرم مواد می باشد. این عملیات با استفاده از کیت یا همان ابزار ویژه انجام می شود، این ابزار ویژه کیت دانسیته نام دارد.

فروشگاه دیجی اسکال - خرید ترازوی آزمایشگاهی and مدل gf3000:

خریداران عزیز برای خرید ترازوی دیجیتال می توانند به مرکز خرید اینترنتی فروشگاه دیجی اسکال مراجعه کنند و از قیمت های مناسب این مرکز بهره مند شوند و پس از یک خرید شیرین آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()