مینی ویدئو پروژکتور به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور در جهان شناخته می شود. فروشگاه نیزار کالا قصد دارد در این مقاله شما را بیشتر با ویژگی و مزایای دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور آشنا سازد. بدین ترتیب راحت تر می توانید این دستگاه را متناسب با موقعیت های مختلف تهیه نمائید. چند دهۀ پیش کاربرد دیتا پروژکتور را می توانستید تنها در مؤسسات فرهنگی، دانشگاه ها و سالن های کنفرانس مشاهده نمائید ولی امروزه پیشرفت فناوری باعث گردیده تا شاهد گسترش کاربردی ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف باشیم. چرا که محققین توانسته اند موفق به ساخت انواع مینی ویدئو پروژکتور شوند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از اولین مراکز در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروجکشن، نسخه های جدید این دستگاه را تولید و به بازار مصرف عرضه نموده اند.

موارد کاربرد مینی ویدئو پروژکتور

همانطور که در محیط های مختلف ملاحظه نموده اید، ویدئو پروژکتورها به عنوان بخش جداناپذیر سالن های همایش، دفاتر اداری، اتاق جلسات، مدارس، مراکز تبلیغاتی و همچنین منازل به شمار می روند. اگر به دنبال خرید مینی ویدئو پروژکتور هستید، بررسی مشخصات فنی دستگاه ضرورت دارد. در واقع تولید کنندگان توانسته اند با برآورده نمودن نیاز مشتریان، مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی را در مدل های متفاوت تولید نمایند که از نظر قیمت مقرون به صرفه و کارایی لازم را داشته باشند.

این دستگاه به عنوان وسیله ای برای پخش داده های صوتی، تصویری و داکیومنت مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی می بایست به دستگاه های منبع دیجیتالی همچون کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ و مواردی از این قبیل متصل شود و پس از پردازش داده ها، تصاویر در ابعاد بزرگ تر بر روی پردۀ نمایشگر تخصیص یافته نمایش داده می شوند.

جهت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین دستگاه را سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()