ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های دیجیتالی است که در حوزۀ پخش داده های صوتی و تصویری در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ویدئو پروژکتور وای فای دار بر مبنای تکنولوژی روز ساخته شده اند چون اکثر دستگاه های هوشمند که تجهیز به سیستم عامل اندروید هستند دارای قابلیت ارتباط با امواج وای فای هستند. از ویژگی های مهمی این قابلیت می توان به ارتباط بدون کابل دستگاه ها با یکدیگر اشاره نمود. از این رو دستگاه های  ویدئو پروژکتور وای فای دار  را می توان بدون نیاز به استفاده از کابل به برخی از گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، دوربین های فیلمبرداری دیجیتال، دستگاه های ایکس باکس، پلی استیشن و ... متصل نمود. جهت مشاهدۀ برخی از دسته بندی های رایج ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار برای محیط های اداری  

دستگاه دیتا پروژکتور کاربرد گسترده ای دارد چون مراکز متعددی به سهولت و بدون دغدغه می توانند جا به جا نموده و جهت پخش تصاویر و ارائه مطالب در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. در همین راستا تمامی مدارس، دانشگاه ها، فرهنگسراها، مجموعه های حسینیه و مساجد، مؤسسات آموزشی، سالن های سینما، آمفی تئاتر، محیط های اداری و تجاری و ... به اقتضای نیاز و متراژ محیط می توانند اقدام به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نمایند.

بدیهی است قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار بر اساس قابلیت ها، طول عمر لامپ موجود در دستگاه و میزان وضوح تصویر مشخص می گردد. در همین راستا مجموعۀ نیزار کالا تلاش نموده جهت برآورده نمودن نیاز عموم مشتریان، شرایط مناسبی برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار ارزان را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا برای علاقه مندان این دستگاه در سراسر کشور فراهم نموده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()