باسکول نوعی وسیله ای است که در دسته بندی تجهیزات توزین مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع هدف از طراحی این نوع دستگاه، برای توزین کالاها با وزن بیش از 70 کیلوگرم می باشد. شرکت های سازندۀ دستگاه های توزین توانسته اند متناسب با مصارف گوناگون،  باسکول  را در دسته بندی های متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. باسکول ها بر اساس نوع عملکرد در دسته بندی دیجیتالی و قپان تولید شده اند که در ادامۀ پست به صورت جداگانه هر دسته بندی را معرفی می کنیم. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته امکان خرید انواع باسکول را برای مشتریان فراهم سازند.  

مهمترین ویژگی های انواع باسکول

باسکول قپان در دسته بندی باسکول های مکانیکی و باسکول دستی قرار گرفته می شود. در واقع این نوع باسکول با عنوان باسکول سنگی قدیمی نیز شناخته می شود و به صورت دستی عملیات توزین اقلام را انجام می دهند و متأسفانه میزان دقت این نوع باسکول ها پایین است. به همین دلیل تولید کنندگان تلاش نمودند با بهره گیری از تکنولوژی روز بتوانند انواع باسکول دیجیتالی را با ظرفیت های مختلف تولید نمایند.

باسکول دیجیتال با عنوان باسکول های هوشمند شناخته می شوند و مجهز به سنسورهای هوشمند و صفحه نمایشگر می باشند که دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر و دستگاه چاپگر هستند. به همین دلیل این نوع باسکول ها دارای حداقل خطای اندازه گیری می باشند. به همین دلیل در دهۀ اخیر اکثر صاحبان کسب و کار، خرید باسکول دیجیتالی را ترجیح می دهند چون کار کردن با آن برای عموم افراد راحت است و اپراتور با دقت بیشتر می تواند توزین چندین کالا را همزمان انجام دهد. لذا جهت خرید ترازوی محک و مدل های جدید باسکول می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()