امروزه به دلیل گسترش محصولات تقلبی در بازار، نیاز است که افراد پیش از خرید، از اعتبار مرکز خرید آیفون تصویری مطمئن باشند تا نمونه ی اصلی آیفون تصویری تکنما را تهیه کنند. مراجعه به نمایندگی بهترین راه برای خرید محصولات تکنما می باشد زیرا نمایندگی ها محصولات را با ضمانت ارائه می دهند. انتخاب آیفون تصویری بسیار مهم بوده و باید با توجه به مکان موردنظر و نیز امکانات و قابلیت های مورد نظر شما انجام شود. قابلیت هایی مانند ثبت تصویر و فیلم مراجعه کننده، داشتن حافظه ی داخلی، ارتباط بین واحد ها، منوی فارسی ، ارتباط با تلفن همراه و... ، از موارد مهم در خرید آیفون تصویری تکنما می باشد. باید توجه داشته باشید که هر یک از این امکانات در شرایط کاربرد خواهند داشت و اگر برایتان بودجه اهمیت زیادی ندارد، آیفون تصویری را در مدل های بالاتر با قابلیت های بیشتر تهیه کنید.

فروشگاه تکنما شاپ از مراکز عرضه کننده ی انواع آیفون تصویری در کشورمان است که فروش آیفون تصویری تکنما را با نازل ترین قیمت ارائه می نماید.

قیمت آیفون تصویری تکنما

قیمت آیفون تصویری تکنما با توجه به امکانات ، کیفیت، قابلیت ها ، مدل و... در نظر گرفته شده است و افراد با توجه به شرایط مورد نظر و بودجه ، خرید آیفون تصویری تکنما را انجام می دهند. کارشناسان فروش ما در فروشگاه تکنما شاپ می توانند راهنمایی های لازم برای خرید آیفون تصویری را به شما ارائه نمایند. به طور کلی نمایندگی ها قیمت های مناسبی را ارائه می نمایند زیرا مستقیم با شرکت سازنده در ارتباط هستند و با حذف واسطه های قیمت پایین تری ارائه خواهد شد بنابراین با مراجعه به سایت تکنما شاپ می توانید با بهترین قیمت ، آیفون تصویری تکنما را تهیه کنید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()