فروشگاه دیجی اسکال - نمایشگر و قابلیت های باسکول محک چرخ پاترولی مدل ۱۳۰۰۰:

باسکول محک چرخ پاترولی دارای یک نمایشگر ال ای دی سه تکه می باشد، این نمایشگر قادر است قیمت کل، قیمت و وزن کالا را به کاربر نمایش دهد. یکی از قابلیت های بارز این باسکول امکان متصل کردن آن به چاپگر جانبی و کامپیوتر می باشد. با استفاده از این قابلیت ها باسکول به سادگی می‌تواند فاکتور فروش و اطلاعات آن را به کامپیوتر و چاپگر منتقل کند، در واقع کمپانی محک با این قابلیت ها که در   باسکول محک  قرار داده است گام نوینی در این صنعت و در خصوص امکانات گسترده به کاربر برداشته است. یکی دیگر از قابلیت های این باسکول قطعه شمار داخلی آن است، از این قطعه شمار برای شمارش قطعات در مراکز صنعتی می توان استفاده کرد. یکی دیگر از امکانات قابل توجه این محصول توزین چند مرحله می باشد، در واقع با این امکان باسکول قادر است در چند مرحله اقلام را وزن کند و سپس وزن های حاصله را با یکدیگر جمع کند. در واقع با این امتیاز می توان نسبت به ظرفیت اصلی باسکول ظرفیت های بیشتری را دریافت کرد.

فروشگاه دیجی اسکال - حافظه و لودسل های باسکول محک چرخ پاترولی مدل ۱۳۰۰۰:

کمپانی محک ۱۰ حافظه برای این دستگاه در نظر گرفته است و باسکول از این ده حافظه می تواند در جهت ثبت قیمت کالا استفاده کند، با وجود تعداد حافظه های کم در این باسکول اما می‌توان از این حافظه ها برای نام اقلام پر کاربرد و ثبت قیمت های آنها استفاده کرد.

در خصوص لودسل های مورد استفاده در این باسکول باید گفت که این لودسل ساخت یک کمپانی کره ای می باشد، این کمپانی با نام cas لودسل های باسکول محک را طراحی کرده است. همانطور که می دانید لودسل ها حسگر هایی هستند که فرایند توزین اجسام را بر عهده دارند، باسکول محک دارای یک لودسل می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - سفارشی کردن باسکول محک چرخ پاترولی مدل ۱۳۰۰۰:

چنانچه خریدار بخواهد کمپانی محک می تواند به این باسکول امکاناتی را اضافه کند، مثلا می توان سیستم بیسیم برای این باسکول سفارش داد یا در خصوص نمایشگر آن می توان نوع کاربری آن را به دیواری و ثابت تغییر داد، بنابراین کاربر بنا به میل خود می تواند این موارد را در باسکول مورد نظر خود داشته باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - خرید باسکول محک چرخ پاترولی مدل ۱۳۰۰۰:

یکی از مراکز بسیار معتبر و مهم برای خرید  انواع باسکول محک سایت اینترنتی دیجی اسکال می باشد شما می توانید با وارد شدن در این سایت تمامی مدل های باسکول منجمله باسکول مورد بحث این مقاله را مشاهده کنید و در کنار آن تمامی جزئیات دستگاه را ببینید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()