باسکول صنعتی، دستگاه های توزین در واقع تجهیزاتی بسیار پیشرفته هستند که برای توزین کردن اجسام مختلف با وزن‌ های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، اما ظرفیت هایی که این تجهیزات دارند نامحدود است. منظور از نامحدود بودن ظرفیت ها این نیست که بتوان با باسکول صنعتی به هر میزان که مایل باشید اجسام سنگین را وزن کنید، خیر. منظور در این موضوع بدین شکل می باشد که نامحدود بودن ظرفیتهای باسکول صنعتی به تعبیری ینی مدل های گوناگون ساخته شده برای ظرفیت های متفاوت توزین، بنابراین در نظر داشته باشید هر باسکول دارای یک ظرفیت حداکثری می باشد. بی تردید به هیچ عنوان نمی توان از حداکثر ظرفیت باسکول صنعتی که توسط کمپانی برای آنها در نظر گرفته شده است اجسام سنگین تری برای توزین روی آنها قرار داد. بدیهی است که چنانچه کاربر بخواهد این کار را انجام دهد باعث مستهلک شدن دستگاه و به مرور زمان خراب شدن کامل آن است. بنابراین به هیچ عنوان ظرفیت بیشتر از از توان ترازو را از دستگاه طلب نکنید. در نظر داشته باشید که باسکول ها امروزه برای مصارف مختلف ساخته می شوند، برخی از آنها مصارف معمولی دارند و از آنها می‌توان در مراکزی مانند: فروشگاه ها، مغازه های فروش آجیل، مرغ فروشی ها، میوه فروشی ها، سوپرمارکت ها و غیره استفاده کرد. عموماً به این باسکول ها باسکول های نیمه صنعتی می گویند. دسته دیگر از باسکول ها نیز برای مصارف صنعتی ساخته می شوند. طبیعتاً این باسکول ها برای ظرفیت های بسیار بالا ساخته شده اند عموماً ظرفیت آنها از نیم تن تا بیش از ده ها تن نیز می رسد. بنابراین در هنگام خرید باسکول صنعتی به این موضوع توجه داشته باشید که دقیقا برای وزن کردن چه میزان ظرفیت، دستگاه را احتیاج دارید. عموماً اگر ظرفیت باسکول ها بیشتر از سنگینی اجسام مورد استفاده برای وزن باشد عمر باسکول صنعتی به هیچ عنوان کم نخواهد شد. اما اگر اجسامی را بر روی باسکول ها بگذارند که بیشتر از ظرفیت توان مشخص شده باسکول صنعتی باشد مطمئناً به سرعت این دستگاه مستهلک و خراب خواهد شد. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های متنوع و پرفروش باسکول صنعتی صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

فروشگاه دیجی اسکال - باسکول صنعتی بی نظیر ۱.۵ تن مدل mb 1203 pt sb 53:

این باسکول دارای یک نمایشگر از نوع sb53 می باشد. باسکول بی نظیر دارای قیمت بسیار مناسب می باشد و در کنار این قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی نیز می باشد. این باسکول صنعتی دارای ۱۲ ماه گارانتی است و در هنگام فروش به خریداران عرضه می‌شود.

فروشگاه دیجی اسکال - تجهیزات باسکول صنعتی بی نظیر ۱.۵ تن مدل mb 1203 pt sb 53:

این باسکول صنعتی دارای یک عدد لودسل می باشد، لودسل ها حسگر های توزین می باشند که در واقع فرایند وزن کردن را انجام می دهند.

در ساختار بدنه این باسکول صنعتی چهار چرخ تره باری تعبیه شده است، که به واسطه این چرخ ها جابجایی آن بسیار راحت می باشد.

نمایشگر این باسکول قادر است در زمان توزین مواد مختلف به استثنای وزن، قیمت را نیز به کاربر ارائه کند. مرکز خرید باسکول پند در خدمت شماست.

حساسیت این باسکول حدود ۲۰۰ گرم می باشد و این میزان حساسیت در ظرفیت ۱۵۰۰ کیلوی این باسکول قابل تامل است. همچنین باسکول برای انجام فرایند توزین از یک سینی بهره گرفته است که جنس آن گالوانیزه می باشد و با رنگ کوره ای آنرا پوشش داده اند. در خصوص ساختار بدنه ای این باسکول باید بگویم که آن را از یک فلز مقاوم و بسیار مستحکم تولید کرده اند، بنابراین در فضاهایی که عموماً اجسام سنگین برای توزین مورد استفاده قرار می‌گیرند به هیچ عنوان به ساختار ترازو آسیب وارد نخواهد شد. باسکول صنعتی بی نظیر ۱۵۰۰ کیلویی نسبت به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد یکی از محبوبترین و پرفروشترین نوع باسکول می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()