تعمیر باسکول در فروشگاه دیجی اسکال - تعمیر باسکول و بررسی علت ها و نشانه های آن:

عموماً دستگاه‌ های توزین وزن بسیار حساس می باشند بنابراین با کوچکترین مشکلی به سرعت خراب می شوند. در نظر داشته باشید که این خرابی ها عموماً نشانه هایی دارد و ما در ادامه می خواهیم آنها را بررسی کنیم.

- یکی از مشکلات متداول در باسکول ها عمل نکردن باتری باسکول است. احتمال دارد چندین بار این فرایند تکرار شود و عملکرد باتری مطلوب نباشد یا اینکه باتری نتواند شارژ را خوب نگه دارد در این گونه موارد عموماً باتری باید تعویض شود زیرا خراب شده است.

- مشکل بعدی که باعث تعمیر باسکول نگه داشتن شارژ در باتری باسکول ها می باشد در این گونه مشکلات عموماً حتی بعد از چند بار تعویض کردن باتری باز هم نمی تواند شارژ نگه دارد و عملکرد آن درست نمی باشد در این مواقع مطمئناً مشکل از شارژر باسکول است و باید تعویض گردد.

- پرش نمایشگر باسکول: در این مواقع بخش تغذیه باسکول ایراد دارد و باعث می شود که پرش در نمایشگر ایجاد شود بنابراین باید آن بخش تعویض یا تعمیر گردد.

- روشن نشدن باسکول: در اینگونه مواقع احتمال اینکه برق ورودی دستگاه خراب باشد بسیار زیاد است زیرا برق به باتری نمیرسد و باید اتصالات کاملاً چک شوند.

- مشکل بعدی زمانی رخ می‌دهد که باسکول روشن نمی شود و با منبع تغذیه برق عمل نمی کند در این صورت مطمئنا برق به دستگاه نمی نمی رسد و احتمال سوختن پاوربرد باسکول بسیار زیاد است.

تعمیر باسکول در فروشگاه دیجی اسکال - تعمیر باسکول و بررسی سایر علت ها و نشانه های آن:

- نمایش ندادن وزن اجناس هنگامی که آنها را روی باسکول قرار می دهیم: این نیز یکی از متداول ترین مشکلات در باسکول ها می باشد، در واقع احتمال اینکه لودسل باسکول آسیب دیده باشد بسیار زیاد است زیرا این بخش از باسکول وظیفه انتقال اطلاعات از طریق کابل به صفحه نمایش باسکول را دارد.

- یکی دیگر از مشکلات باسکول که عموماً بسیار کم اتفاق می‌افتد، مشکل داشتن کاربر با متراژ کابل باسکول می باشد زیرا کاربر می خواهد باسکول را دورتر از منبع تغذیه قرار دهد، بنابراین درخواست کابل اضافه برای باسکول را دارد. در این مواقع مطمئناً کابل باید از ابتدا دستگاه تعویض شود، پس بهتر است با یک فرد متخصص و یا مرکز تعمیر اینترنتی دیجی اسکال تماس حاصل کنید.

- نمایش دادن نصفه یکی از نمایشگر ها: این مشکل نیز در باسکول ها بسیار پدید می آید و در واقع احتمال نیم سوز شدن ال ای دی نمایشگر بسیار زیاد می باشد و حتماً باید تعویض شود.

- نمایش نصفه نیمه تمامی نمایشگر ها: این موضوع یکی دیگر از مشکلات باسکول می باشد، در این صورت احتمال پاره شدن فلت نمایشگر باسکول بسیار زیاد می باشد. البته گاهی اوقات احتمال این که کاملاً قطع شده باشد نیز هست در این صورت باید تعویض شود.

- مختل شدن عملکرد های کیبورد: در این صورت کاربر با اعمال فشار بر روی دکمه هیچ عکس العملی در نمایشگر نمی‌بیند به احتمال بسیار زیاد کیبورد کاملاً خراب است و باید تعویض شود.

- شکسته شدن کلگی نمایشگر: مطمئناً برطرف کردن این موضوع بسیار روشن و واضح می باشد، زیرا باید کلگی تعویض گردد.

تعمیر باسکول در دیجی اسکال _ سایت اینترنتی دیجی اسکال مرکز تخصصی تعمیر باسکول:

یکی از مراکز بسیار معتبر و مهم در خصوص فروش باسکول فروشگاهی  مرکز اینترنتی دیجی اسکال می باشد. این مرکز تمامی تجهیزات مدرن برای تعمیر انواع باسکول ها را در اختیار دارد، همچنین پرسنل بسیار مجرب و متخصص را برای این امر به خدمت گرفته است. بنابراین ارائه خدمات به بهترین شکل به متقاضیان عرضه خواهد شد.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()