نیاز به معرفی ترازوی محک نیست چون این برند در میان رقبای تجاری خود شناخته شده می باشد. اغلب صاحبان کسب و کار که نیاز به خرید ترازو دارند، می توانند در مدل های جدید از میان محصولات برند محک مناسب ترین را انتخاب نمایند. بدون شک صنعت تولید دستگاه های توزین در ایران توسعه یافته است و شاهد رشد و پیشرفته در این حوزه می باشیم. شرکت توزین توان سنجش با عنوان برند تجاری محک محصولات خود را تولید و عرضه می کنند. هم اکنون فروشگاه تراز محک به عنوان نمایندۀ رسمی این برند، محصولات خود را به بازار عرضه می نماید.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید ترازوی محک

اگر به دنبال خرید ترازوی محک هستید، در نظر گرفتن امکانات دستگاه و حداکثر ظرفیت توزین برای شما ضرورت دارد. ترازوهای سری 14 هزار، 15 هزار و 17 هزار برند محک از قدرت و حساسیت توزین بالا برخوردار هستند. بدین ترتیب متناسب با حداکثر میزان اندازه گیری که در نظر دارید، می توانید مناسب ترین ترازوی محک را خریداری نمائید. فروش ترازوی محک با قدرت اندازه گیری 35، 50، 70 و ... کیلویی توسط فروشگاه تراز محک صورت می گیرد. در زمان خرید ترازوی محک و هر برند دیگری، می بایست دقت اندازه گیری و حساسیت دستگاه را در کنار قابلیت های افزوده به دستگاه مورد توجه قرار گیرد.

قیمت فروش ترازوی فروشگاهی محک به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به جنس اجزای اصلی تشکیل دهندۀ ترازو، حداکثر توزین دستگاه و قابلیت های آن اشاره نمود. اگر به دنبال خرید ترازوی فروشگاهی محک هستید، می توانید از میان ترازوهای علمک دار و بدون علمک، بهترین دستگاه را خریداری نمائید. از امکانات جدید افزوده شده به ترازوی دیجیتالی محک می توان به نمایش قیمت، وزن و تعداد اقلام اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مشخصات فنی انواع ترازوی محک می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید.

  فروشگاه تراز محک

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()