خرید باسکول برای برخی از صاحبان مشاغل ضرورت دارد. در این پست قصد داریم به معرفی دستگاه باسکول بپردازیم و اینکه موارد کاربرد باسکول چیست؟ باسکول از جمله وسایلی است که در راستای اندازه گیری اجسام سنگین به کار برده می شود. در گذشته خرید باسکول قپان یا همان دستی رواج داشت که به صورت مکانیکی ساخته شده بودند و با استفاده از سنگ فرآیند توزین را انجام می دادند. لیکن چندین دهه است که شاهد گسترش تولید باسکول هایی با قابلیت های جدید می باشیم که باعث گردیده بیش از گذشته افراد رضایت مندی خود را از این دستگاه نشان دهند. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه تراز محک اقدام به  خرید باسکول با قابلیت های پیشرفته نمائید.  

خرید باسکول فروشگاهی ارزان

اگر به دنبال خرید دستگاه های توزین هستید، توصیه می کنیم در ابتدا میزان دقت و حساسیت دستگاه را ملاک انتخاب خود قرار دهید. امروزه باسکول های دیجیتالی از دقت اندازه گیری بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بیشتر به صاحبان کسب و کار توصیه می شود. البته برند و قابلیت های دستگاه نیز در مراحل بعدی در انتخاب و خرید باسکول بایستی در نظر گرفته شود.

نسل جدید باسکول ها مجهز به یک سیستم کامپیوتری یا همان دیجیتالی هستند که اطلاعات ارسال شده از سوی لودسل را به کمیت وزن تبدیل می کند. کمیت وزن به صورت دیجیتالی با اعداد دیجیت شده و بر روی صفحۀ نمایشگر به کاربر نمایش داده می شود. عمدتاً این نوع باسکول ها به دلیل داشتن صفحات پلاتفرم و لودسل با عنوان باسکول نیمه الکترونیک شناخته می شوند. در حال حاضر امکان خرید ترازوی محک و باسکول در مدل های مختلف متناسب با مشاغل سوپرمارکت، میوه و تره بار، کارخانجات، پالایشگاه های تولید نفت و گاز، گمرک ها و بنادر فراهم می باشد. جهت خرید باسکول ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

   فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()