این شرکت آمریکایی که از سال 1991 در عرصه تولید سیستم های سنجش مانند ترازو، باسکول و لودسل فعالیت دارد، توانسته با عرضه تولیدات استاندراد و باکیفیت به یک برند جهانی تبدیل شود.

یکی از معروفترین و برترین تولیدات این شرکت، باسکول آویز می باشد که به آن باسکول جرثقیلی یا سقفی نیز گفته می شود.

با قرار گرفتن کیبورد عملیاتی بر روی بدنه باسکول آنی لود ، وجود ریموت کنترل ، صدور فرامینی مانند پارسنگ، را از راه دور راحت نموه است و باتری های قابل شارژ داخلی امکان توزین در ساعتهای طولانی را بدون نیاز به برق میسر می سازند.

باسکول آنی لود مانند سایر باسکول های آویز جهت وزن کشی، توسط قلاب موجود به سقف یا جرثقیل نصب می گردد و اقلام و کالاها به قلاب دیگری وصل می شوند و در ارتفاع، توزین به شکل کششی انجام می گیرد. 

به دلیل نصب باسکول آنی لود از سقف به شکل آویزان، فضای زیادی را اشغال نمی کند و برای کسب و کارهایی که محدودیت فضا دارند، بسیار مناسب است. از طرف دیگر امکان توزین از ظرفیت 100 کیلو تا 10 تن این دستگاه را برای مراکزی از قبیل فروشگاه های قصابی، کارگاه ها و کارخانجات، صنعت فولاد و آهن لات، کشتیرانی، گمرک، پروژه های ساختمانی و ... به گزینه ای مناسب تبدیل نموده است.

با توجه به اینکه غالبا بدنه باسکول آنی لود از آلومینیوم ریخته گری شده ساخته می شود، در عین سبک بودن، بسیار مستحکم بوده و ظاهری زیبا نیز دارد و فولادی بودن قلابها، این باسکول را در برابر ضربه و فشار و خوردگی و زنگ زدگی مقاوم کرده است.

نمایشگر باسکول آنی لود از نوع LED با وضوح بالا می باشد که مشاهده نتیجه وزن کشی را از فاصله دور امکانپذیر می سازد.

چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد باسکول آنی لود دارید، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز صبورانه پاسخگوی شما هستند.

باسکول آویز جرثقیل از انواع باسکول دیجیتال است که به آن باسکول سقفی و باسکول جرثقیلی نیز گفته می شود و دارای ظاهر و شیوه وزن کشی کاملا متفاوتی با سایر باسکول ها می باشد. به این صورت که از سقف یا جرثقیل و یا تاور کرین به شکل عمودی نصب می شود و فرایند وزن کشی را در بالاتر از سطح زمین انجام می دهد. 

دقت و سرعت بالا در توزین در انواع باسکول آویز جرثقیل مانند سایر باسکول های دیجیتال مدیون سنسورهای حساسی به نام لودسل می باشد و با مجهز شدن به نمایشگرهایی از جنس LCD یا LED می توان نتیجه توزین را مشاهده کرد.

تمامی این باسکولها از لحاظ ظاهری دارای یک قلاب می باشند که جهت آویزان کردن اجسام از باسکول و توزین آنها بکار برده می شود و شیوه کار آنها به این صورت است که پس از متصل کردن اجسام به قلاب، با استفاده از جرثقیل آنها را بلند می کنند و در همین حین وزن کشی نیز انجام میگیرد. البته این باسکول ها نه تنها قابل حمل هستند، بلکه می توانند به سقف کارگاه ها و یا کارخانجات نیز نصب گردند و عمده استفاده آنها در انبارها، مراکز گمرکی، ساختمان سازی و آهن فروشی ها و… می باشد.

باسکول آویز جرثقیل در اغلب مدلها دارای ریموت است تا بتوان از راه دور فرایند توزین را کنترل کرد و در برخی مدلها امکان اتصال نمایشگر دوم، پرینتر جانبی و کامپیوتر فراهم گردیده است.

باسکول آویز جرثقیل با ظرفیتهای متنوعی تولید می گردد که از100 کیلوگرم شروع شده و حتی به 30 تن نیز می رسدکه تناژ های بیش از 20 تن معمولا جهت وزن کردن کانتینر در بنادر مورد استفاده قرار می گیرند.

بدنه باسکول آویز جرثقیل جهت مقاومت در برابر ضربات احتمالی و به دلیل استفاده در محیط های خشن مانند آهن فروشی ها، از فلز سخت و مقاوم ساخته می‌شود.

فروشگاه کابان تجهیز از فروشگاه های اینترنتی معتبر و باتجربه است که انواع باسکول آویز با برندهای مطرح را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.  

باسکول‌ باشگاهی یا نفرکش یکی از انواع پرمصرف باسکول دیجیتال می باشد که برای تعیین وزن افراد بکار برده می شود. این سیستم توزین امکان اندازه گیری و بررسی تناسب اندام بهتر را برای افراد فراهم می آورد و علاوه بر باشگاه ها معمولا در مراکز درمانی، داروخانه ها، مطب پزشکان، فدراسیون های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.  

انواع باسکول باشگاهی از دقت و سرعت بالایی در توزین برخوردار هستند و دارای ظرفیت متفاوت تا 300 کیلوگرم می باشند. این باسکولها ساختار بسیار مقاومی دارند تا زمانیکه افراد برای وزن کشی روی آن قرار می گیرند، استحکام کافی داشته و آسیب نبینند.   

با اینکه کاربرد اصلی باسکول باشگاهی در زمینه اندازه گیری قد و وزن می باشد اما برخی از مدلها دارای توانایی های بیشتری می باشند و میتوانند شاخص هایی مانند BMI و چربی بدن و دیگر اطلاعات مفید درباره سلامتی را تعیین کنند.

ساختار انواع باسکول باشگاهی عموما شامل کفه توزین، علمک یا ستون نمایشگر و صفحه نمایشگر از نوع LCD یا LED می گردد و منبع اصلی تغذیه در این دستگاه ها از طریق برقی شهری می باشد که در برخی مدلها با مجهز شدن به باتری پشتیبان قابل شارژ، امکان ادامه کار توزین در زمان عدم دسترسی به برق میسر می گردد.

مدلهای مدرن و پیشرفته باسکول باشگاهی با دارا بودن پرینتر داخلی، قادر هستند اطلاعات توزین شامل وزن، قد، کمبود و اضافه وزن را با اندازه گیری  شاخص توده بدنی به شکل رسید چاپ کنند.  

برندهای ایرانی دنا توزین، کارا توزین، نیکو و سهند از مطرح ترین تولیدکنندگان باسکول باشگاهی می باشند.

برخی از این برندها باسکول باشگاهی سکه ای تولید می کنند که می تواند در مراکز مورد استفاده درآمدزا نیز باشد.

باسکول باشگاهی نفرکش در مدلهای مختلفی تولید می شود که فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز به صورت اینترنتی و حضوری آنها را به فروش می رساند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()