باسکول اطلس تنوع چندانی ندارد و در دو نوع فروشگاهی و نفرکش تولید و به بازار عرضه می شود که هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

باسکول اطلس فروشگاهی به شکل ثابت تولید می گردد و دارای مانیتور از نوع LED سه تکه می باشد که بالای علمکی روی بدنه نصب شده است. یکی از ویژگیهای این باسکول دو طرفه بودن نمایشگر و چرخان بودن آن می باشد که دسترسی به اطلاعات توزین را آسان می کند.

این باسکول ساختار بسیار ساده ای دارد و برای استفاده در میادین تره بار، فروشگاه ها، انبارها، کارگاه ها و عمده فروشی خشکبار و مواد غذایی مناسب می باشد.  

مدل باشگاهی یا نفرکش باسکول اطلس برای توزین افراد در باشگاه ها، داروخانه ها، بیمارستان ها و سایر مراکز ورزشی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل سکه ای بودن، می توان با آن درآمدزایی نیز کرد. این باسکول دارای ظرفیت 500 کیلوگرم با دقت 50 گرم می باشد و با بدنه ای از جنس فلز که با رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده است، مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار، رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی دارد. مانیتور باسکول اطلس باشگاهی از نوع LED با وضوح بالا می باشد که در محیط های تاریک یا پرنور به خوبی اعداد را نشان می دهد.

فروشگاه کابان تجهیز امکان خرید باسکول اطلس را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فراهم نموده است تا مشتریان گرامی در هر نقطه از کشورمان بتوانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه این باسکول ها را سفارش گذاری و خرید نمایند.

 

گروه صنعتی اعتماد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های توزین در ایران می باشد که با بیش از 40 سال فعالیت در این عرصه، با طراحی و ساخت ترازو ها و باسکول های متنوع و با کیفیت به یک برند محبوب تبدیل شده است.

باسکول اعتماد بر اساس کاربردی که دارد به انواع باسكولت، باسكول فروشگاهی و صنعتی، باسکول دامکش، باسکول لاشه کش، باسکول جاده ای و باسکول فرغونی دسته بندی می گردد که هر کدام در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. البته گروه صنعتی اعتماد برخی دستگاه ها را به صورت تخصصی جهت استفاده در مصارف خاص طراحی و تولید می کند که باسکول کپه کش و لیفتراک کش، هاپر دیجیتال و باسکول کانوایر از آن دسته هستند.

تنوع در ابعاد، اشکال، نوع کاربری، ظرفیت، دقت و قابلیتها، انواع باسکول اعتماد را به یکی از برترین برندها تبدیل کرده است که جهت استفاده در محیط های تجاری، فروشگاهی و صنعتی بسیار مناسب هستند. این باسکول ها توانایی توزین از 100 کیلوگرم تا 60 تن را با دقت و سرعت بالا دارند.

باسکول اعتماد از لحاظ ساختار ظاهری به دو شکل ثابت و چرخ دار دسته بندی می شود و بر اساس تعداد لودسل به دو دسته تک لودسل و چهار لودسل تقسیم بندی می گردد.

با توجه به کارایی های متنوع مدلهای مختلف باسکول اعتماد ، قابلیت های مختلفی نیز به آنها  افزوده شده است که می توان به امکان اتصال به پرینتر جانبی و کامپیوتر، قابلیت اتصال به نمایشگر طرف دوم بی سیم و با سیم، قطعه شماری بسیار دقیق، کارکرد طولانی مدت با باتری اشاره نمود.

با توجه به تنوع باسکول اعتماد ، چنانچه قصد خرید یکی از دستگاه های این برند را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در تماس باشید و برای انتخاب باسکول متناسب با نوع و میزان کارتان راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

باسکول اتحاد یکی از تولیدکنندگان انواع  باسکول مکانیکی و دیجیتالی در ایران می باشد که فعالیت خود را در سال 1362 آغاز نموده و تا به امروز توانسته دستگاه هایی مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار دهد.

مدلهای مکانیکی یا سنگی باسکول اتحاد با ظرفیتهای 100 کیلوگرم تا 1 تن (دقت 100 و 200 گرم) تولید می شوند و به واسطه داشتن کفه توزین از جنس آهن و یا چدن برای استفاده در محیط های مرطوب و پر گرد و غبار مناسب هستند. با مجهز شدن این باسکول ها به چرخ های پاترولی، جابجایی آنها بسیار آسان شده است.

مدلهای دیجیتالی باسکول اتحاد تنوع بیشتری دارند و با ظرفیتهای 100 کیلوگرم تا 3 تن در دسته باسکول های فروشگاهی و صنعتی قرار می گیرند و در مراکزی نظیر میادین میوه و تره بار، دامداری ها، شرکتها و انبارهای مواد غذایی، کشتارگاه ها، مراکز بهداشت و درمان و باشگاههای ورزشی بازدهی مناسبی دارند.

انواع باسکول اتحاد دیجیتال به دو شکل چرخ دار و بدون چرخ تولید می گردند و بر اساس شیوه قرار گیری نمایشگر به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم بندی می شوند که در مدلهای ثابت، نمایشگر بر روی علمک بدنه نصب شده است و در مدلهای متحرک، نمایشگر بر روی چهار پایه ای قرار دارد که از طریق کابل به بدنه متصل می گردد.  

نمایشگر باسکول اتحاد از دو نوع LED و LCD می باشد که نوع آن بنا به درخواست و نیاز مشتری قابل تغییر است. در برخی مدلها جهت محافظت از صفحه نمایش، مانیتور درون قاب محافظ قرار می گیرد.  

کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز جهت ارائه اطلاعات و جزییات بیشتر در مورد انواع باسکول دیجیتال و قابلیتهای آنها به صورت تلفنی در خدمت شما عزیزان می باشند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()