شرکت باسکول سازی بی نظیر از قدیمی ترین کارخانه های ایرانی می باشد که در سال 1329 آغاز به فعالیت نموده و سیستم های توزین (ترازو و باسکول) متنوع با کیفیتی بی نظیر مطابق با استانداردهای ملي و بین المللی را در اختیار کاربران قرار می دهد.  

انواع باسکول بی نظیر شامل باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول آویز جرثقیلی و باسکول دامکش می گردد که هر دسته از این دستگاه ها  با ابعاد و اشکال متفاوت در ظرفیتهای 60 کیلوگرم تا 20 تن با دقت 5 الی 200 گرم تولید و روانه بازار می شوند.

با استفاده از انواع باسکول بی نظیر در فروشگاه های بزرگ، میادین میوه و تره بار، خرده فروشی ها، کارگاه ها و کارخانجات تولیدی، انبارها، شیلات، باشگاه ها، داروخانه ها و غیره به آسانی می توان از افراد گرفته تا حیوانات و اجسام سنگین و فوق سنگین را وزن کشی کرد.

رنگبندی متنوع انواع باسکول بی نظیر یکی از نقاط قوت این برند می باشد که به محیط، ظاهری جذاب می بخشد و از دلایل محبوبیت این دستگاه ها بشمار می رود.

بدنه باسکول بی نظیر در تمامی مدلها از جنس فلزی و بسیار مقاوم است تا بتواند ضربات احتمالی حاصل از پرتاب اجسام سنگین را تحمل کند. اما جنس سینی یا کفه توزین در اغلب مدلها گالوانیزه رنگ کوره ای و در تعدادی از باسکولها از جنس استیل می باشد.

مدلهای مختلف باسکول بی نظیر یا تک لودسل و یا 4 لودسل هستند که این لودسل ها دارای گواهینامه بین المللیOIML  می باشند که نشانگر کیفیت بالای آنها می باشد

برخی مدلهای باسکول بی نظیر جهت جابجایی آسان مجهز به چرخ پاترولی هستند و برخی دیگر به شکل ثابت ساخته می شوند.

باسکول بی نظیر بسته به نوع کاربرد دارای قابلیتهای متنوع می باشد که می توان به دارا بودن چاپگر داخلی یا امکان اتصال به پرینتر جانبی و کامپیوتر، امکان شمارش قطعه، امکان کنترل از راه دور توسط ریموت، دارا بودن باتری قابل شارژ داخلی و کالیبراسیون دیجیتال اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز تمامی مدلهای باسکول بی نظیر را با مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

شرکت ایرانی نیکان اندیشان نوژان که با نام تجاری بالاس شناخته می شود، از سال 1385 با تولید ترازوی نفرکش باشگاهی فعالیت تجاری خود را آغاز نمود و امروزه یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه انواع باسکول پزشکی و باشگاهی می باشد. این شرکت با بهره گیری از دانش مهندسان ایرانی و بهترین مواد اولیه و همچنین با رعایت استانداردهای جهانی، توانسته سیستم های توزین بیمارستانی قابل رقابت با نمونه های خارجی را در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار دهد.   

انواع باسکول بالاس به شکلهای مختلف باسکول کفی بیمارستانی، باسکول تخت، باسکول ویلچر و باسکول ورزشی به بازار عرضه می شوند که هر کدام کاربرد و قابلیت ها و ویژگی های خاصی دارند.

کاربرد اصلی  باسکول بالاس در مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان ها، کلینیک ها، مطب پزشکان و مراکز ورزشی و باشگاهی می باشد که جهت وزن کردن افراد سالم، بیماران، سالمندان و افراد ناتوان یا سنگین وزن بکار برده می شود.

طراحی آرگونومیک و اصولی مدلهای پزشکی باسکول بالاس اجازه استفاده آسان آنها را فراهم نموده و موجب خستگی بیماران یا ناراحتی آنها نمی گردد.

بدنه غالب مدلهای باسکول بالاس از آلومینیوم و فولاد ضدزنگ ساخته می شود تا امکان شست و شو و نظافت آسان آنها جهت افزایش بهداشت بیماران فراهم گردد.  

مدلهای بیمارستانی باسکول معمولا دارای چرخ هستند تا جابجایی بیماران و افراد بد حال به سهولت میسر گردد.

مدل کفی بیمارستانی باسکول بالاس نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی، داروخانه ها و حتی باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که جهت محاسبه ی وزن افراد به شکل زیرپایی مورد استفاده قرار می گیرد. کفه این باسکول ها به صورت عاج دار پلاستیکی طراحی می گردد تا از لیز خوردن افراد سالم و بیمار جلوگیری شود. 

نمایشگر موجود در تمامی مدلهای باسکول بالاس از نوع LCD می باشد که اطلاعات توزین را با دقت و وضوح بالا نشان می دهد.  

فروشگاه کابان تجهیز جهت رفاه حال شما خریداران محترم، تمامی مدلهای باسکول بالاس را با ذکر مشخصات فنی و قابلیتهای هر دستگاه در وب سایت فروشگاه مورد بررسی قرار داده که با مطالعه آنها می توانید مدل ایده آلتان را انتخاب و خریداری کنید.

شرکت پند تک یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی پند می باشد که از سال 1369 به طراحی و تولید ترازو و باسکول مشغول است و با تولید اولین ترازوی دیجیتال از پیشگامان در این زمینه به شمار می آید. 

تنوع بالای باسکول پند تک در ظرفیت و امکانات از نقاط قوت تولیدات این شرکت به شمار می رود که البته دارا بودن استاندارد جهانی  OIMLموجب ایجاد اطمینان خاطر از این دستگاه ها می گردد.

این برند محبوب ایرانی انواع باسکول را در دسته بندی های آویز، کفی و جک پالت به بازار عرضه می کند که دارای کاربردهای فروشگاهی، صنعتی، ورزشی و غیره می باشند و در بسیاری از صنایع بکار برده می شوند.

ظرفیت های باسکول پند تک از 50 کیلو در مدلهای باسکولت شروع می شود و به بیش از 5/1 تن در مدلهای آویز می رسد که همگی دقت و سرعت بینظیری در توزین دارند.  

انواع فروشگاهی و صنعتی باسکول پند تک جهت توزین اقلام سنگین در فروشگاه های بزرگ و کوچک، کارگاه ها و کارخانجات، انبارها، مراکز بسته بندی و ... به کار برده می شوند و بر اساس شیوه اتصال با نمایشگر به گروه های ثابت، متحرک و دیواری تقسیم بندی می گردند. در مدلهای ثابت، نمایشگر یک تکه یا سه تکه از نوع LED بر روی بدنه نصب شده و غیر قابل جابجایی می باشد اما در مدلهای متحرک باسکول پند تک ، نمایشگر به صورت متحرک است و جدا از بدنه بر روی یک پایه چرخدار نصب شده که می توان آن را به آسانی جابه جا کرد، در مدلهای دیواری نمایشگر قابل نصب بر روی دیوار یا قرار گرفتن بر روی سطحی دورتر از بدنه باسکول می باشد.  

بدنه تمامی مدلهای باسکول پند تک از لحاظ مقاومت درجه یک هستند و در برابر عواملی مانند ضربه و فشار، گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و توانایی توزین پی در پی را دارند.

فروشگاه کابان تجهیز همه مدلهای باسکول پند تک را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.  

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()