مینی ویدئو پروژکتور نسل جدید دستگاه های پروجکشن محسوب می شود. در نتیجه افرادی که در پی خرید ویدئو پروژکتور پرتابل هستند، چنین دستگاه هایی را به آنها پیشنهاد می دهم. بدون شک با نوع کاربری دستگاه های پروژکتور آشنا هستید چون هیچ سینمایی بدون ویدئو پروژکتورها نمی توانست شکل بگیرید. در واقع پروژکتور دستگاهی است که از قطعات اصلی لنز و لامپ تشکیل شده اند که تولید کنندگان با پیشرفت تکنولوژی توانستند قطعات پیشرفته تری را انتخاب نمایند. فروشگاه نیزار کالا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در زمینۀ دستگاه های پروژکتور فعالیت خود را افتتاح نموده است. این مجموعۀ معتبر توانسته بر حسب نیاز بازار، موفق به ساخت مدل های متنوعی از  مینی ویدئو پروژکتور گردد.

مزیت ساخت مینی ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید

همانطور که می دانید روز به روز بر تنوع مدل دستگاه های پروژکتور افزوده شده است و بدین ترتیب عرضۀ مینی ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید را می توان در سطح بازار ملاحظه نمود. علت استقبال از خرید مینی ویدئو پروژکتور، داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک آن می باشد. نسخه های قدیمی پروژکتور، بسیار بزرگ و سنگین بودند که این مسئله باعث می شد که افراد نتوانند به راحتی آنها را جا به جا کنند.

از این رو با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات دیجیتالی، فناوری شرایطی را برای طراحی و ساخت انواع مینی ویدئو پروژکتور و یا پروژکتورهای جیبی و پرتابل فراهم نمود. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا که یک مجموعۀ تولیدی به شمار می رود، بتوانید موفق به خرید مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته مانند ویدئو پروژکتور مدل T48 گردید. اگر به دنبال تأمین تجهیزاتی با تکنولوژی پیشرفته می باشید، می توانید از مزایای پروژکتورهای مینی برای ایجاد سینمای خانگی بهره مند گردید. با خرید پروژکتوری که به قابلیت های جدید تجهیز هستند، به شما کمک می کند که بتوانید کاربردی ترین دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()