دنا توزین با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید سیستم های توزین، از برترین تولیدکنندگان ترازو یا باسکول باشگاهی محسوب می گردد که جهت تعیین وزن و قد افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین مشخصه باسکول دنا توزین ظاهر مدرن و شکیل دستگاه می باشد که به محیط زیبایی خاصی می بخشد. کار با این باسکول بسیار ساده است و با ایستادن افراد بر روی کفه در عرض چند ثانیه و دقت بالا وزن آنها را اندازه گیری می کند و با مشخص نمودن قد فرد، اضافه وزن و یا کمبود وزن را نشان میدهد. از باسکول دنا توزین غالبا در باشگاه های ورزشی، داروخانه ها، بیمارستان ها، کلینیک  ها، مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی و بهداشتی استفاده می گردد.

این باسکول باشگاهی همانند سایر باسکول های دیجیتال دارای یک نمایشگر از نوعLED  می باشد که در راس علمک واقع گردیده و اطلاعات توزین را به صورت عدد نشان می دهد. بسته به مدل باسکول دنا توزین ، صفحه نمایش به صورت چند تکه ای اطلاعات مختلف شامل وزن، قد، BMI، کمبود و اضافه وزن را به نمایش درمی آورد.    

حداکثر ظرفیت توزین در مدلهای مختلف باسکول دنا توزین 200، 250 و 350 کیلو می باشد که معمولا دقت 20 گرم دارند و تا 200 سانتیمتر قد افراد را اندازه می گیرند.   

باسکول دنا توزین دسته بندی خاصی ندارد و فقط در مدلهای معمولی، سکه ای، پرینتر دار و دارای ریموت تولید می گردد که قرار دادن مدلهای سکه ای در داروخانه ها یا سایر مراکز موجب سوددهی نیز می‌شود.   

با استفاده از مدلهای ریموت دار می‌توان از راه دور تمامی عملیات وزن کشی از قبیل وزن کشی آزاد، قفل کردن دستگاه و عدم وزن کشی، حالت سکه و غیره را کنترل کرد.  

 قابلیت ارائه رژیم غذایی، اندازه گیری شاخص حجم بدن (BMI) و نمایش مساحت کل بدن (BSA) از امکانات باسکول دنا توزین می باشند. 

شما خریداران عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز ، با مناسب ترین قیمت باسکول دنا توزین را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از انواع باسکول دیجیتال، باسکول دامکش می باشد که مخصوص وزن کردن دام و طیور طراحی و ساخته می شود.

باسکول دامکش مانند سایر باسکول های دیجیتال دقت و سرعت بالایی دارد و بواسطه مجهز شدن به قطعات الکترونیکی بدون هیچ خطایی وزن حیوانات را مشخص کرده و در صفحه نمایشگر، به نمایش درمی آورد.

با استفاده از باسکول دامکش براحتی می توان در دامداری ها، دامپروری ها و کشتارگاه ها وزن حیوانات و چارپایان را مشخص نمود، به همین دلیل ساختار محکم و قابل اطمینانی دارند.

این باسکول ها با ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که بر اساس سایز و اندازه به دسته های باسکول شترمرغ، گوسفند، گاو و گوساله، اسب، شتر، باسکول دامکش سبک (از ۳۰۰ کیلو تا ۷۵۰ کیلو) و باسکول دامکش سنگین (از یک تن تا ۳ تن) گروه بندی می گردند. 

باسکول دامکش را براحتی می توان از سایر باسکول ها تشخیص داد زیرا از ظاهر متفاوتی برخوردار است. این ابزار دارای یک محفظه فلزی نرده ای با یک در ورودی و یک در خروجی مجزا می باشند تا هم بتوان دام ها را ثابت نگه داشت و هم توزین پی در پی دام ها بدون تداخل و با سرعت بالایی انجام بگیرد. پنل کاربری این باسکول ها برای عملیات توزین معمولا از طریق کابل به محفظه متصل می شود. صفحه نمایش باسکول دامکش  از نوعLED  یاLCD  است که در برخی مدلها به شکل تک نمایشگر فقط برای نمایش وزن و در برخی دیگر به شکل سه نمایشگر برای نمایش وزن, قیمت واحد و قیمت کل می باشد.

از باسکول دامکش به دلیل اینکه دام ها را ثابت نگه می دارد و جلوی حرکت‌های اضافی انها را می گیرد، برای واکسیناسیون کردن نیز استفاده می شود.  

خرید و فروش آنلاین باسکول دامکش از طریق سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز به شما خریداران عزیز اجازه می دهد که به آسانی ویژگی های مدلهای مختلف را مطالعه کنید و با شناخت اقدام به خرید دستگاه مناسب نمایید.

یکی از شرکتهای مطرح و معتبر ایرانی در عرصه ساخت باسکول، کارخانه باسکول سازی حداد ماهر می باشد که با بیش از چهل سال تجربه توانسته با رعایت استانداردهای لازم، به گواهینامه های بین المللی OIML و CE اروپا دست پیدا کند و جایگاه خاصی در صنعت باسکول کشورمان داشته باشد.   

انواع باسکول حداد ماهر را به طور کلی می توان به دو دسته مکانیکی و دیجیتال دسته بندی نمود که باسکول مکانیکی همان قپان یا باسکول سنگی می باشد و تنوع خاصی ندارد، اما باسکول های دیجیتال بسته به نوع کاربردی که دارند در شکلها، ابعاد و رنگهای مختلف با ظرفیت و دقت و قابلیتهای گوناگون تولید می گردند.   

باسکول حداد ماهر از نوع دیجیتال شامل باسکول فروشگاهی و صنعتی، باسکول پالت، دامکش و فرغونی می گردد که هر دسته کاربرد خاصی دارند.

مدلهای سنگی باسکول حداد ماهر از 100 کیلوگرم تا 3 تن توان توزین دارند و به شکل سنگ سرخود یا آویزدار میدانی تولید می شوند که همگی با مجهز شدن به چرخ به آسانی قابل جابجایی هستند. این باسکول ها برای مکان هایی که دسترسی به برق ندارند بسیار پرکاربردی می باشند.  

انواع باسکول حداد ماهر از نوع دیجیتال با ظرفیتهای 200 کیلوگرم تا 10 تن تولید و به بازار عرضه می شوند و با کارایی متنوعی که دارند از فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار و انبارها گرفته تا کارخانجات و کارگاه ها و دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار توزین مجهز به نمایشگر از نوع LED و یا LCD می باشند که غالبا به شکل سه تکه وزن، قیمت واحد و مجموع قیمت را نشان می دهند. 

تعدادی از مزایای بارز باسکول حداد ماهر علاوه بر دقت و سرعت بالا در توزین عبارت هستند از قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر و امکان شمارش کالاها.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز تمامی مدلهای باسکول حداد ماهر را در سایت مورد بررسی قرار داده که با صرف وقت اندکی می توانید ویژگیها و مشخصه های هر مدل را مطالعه کنید تا در نهایت باسکولی متناسب با نیازتان خریداری نمایید.   

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()