برند ساتریو بیش از 30 سال است که در زمینه تولید سیستم های توزین در کشور تایوان فعالیت می کند و عمده تولیدات آن ترازوهای دیجیتال می باشد.  

باسکول ساتریو یکی از تولیدات این شرکت به شمار میرود که عملکردی دیجیتال دارد و با مجهز شدن به قطعات الکترونیکی می تواند وزن دقیق اقلام و کالاهای مختلف را اندازه گیری کند و به واسطه عملکرد خودکار سرعت بالایی نیز دارد. 

با تولید باسکول ساتریو در ظرفیتهای 200 کیلوگرم ، 300 کیلوگرم و 500 کیلوگرم، این وسیله توزین کاربرد فروشگاهی پیدا می کند و برای استفاده در محیط هایی از قبیل سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها، عمده فروشي ها، ميادين ميوه و تره بار، صنایع غذايي، صنایع شيميايي، صنايع نساجي، انبارها، پتروشیمی، نفت و گاز و کلیه فروشگاه های بزرگ و کوچک مناسب می باشد.

باسکول ساتریو مانند سایر باسکول های دیجیتال دارای نمایشگر (در دو نوع تک نمایشگر و 3 نمایشگر) جهت نشان دادن وزن، قیمت واحد و قیمت کل می باشد که از نوع LCD با وضوح بالا، امکان مشاهده آسان اطلاعات توزین تا 6 رقم را میسر می سازد. از ویژگیهای خاص این باسکول امکان چرخش 360 درجه زاویه دید صفحه نمایشگر و بالا و یا پایین آوردن آن به میزان 45 درجه است.

این باسکول از نوع تک لودسلی است و بدلیل دارا بودن سینی یا کفه توزین از جنس استیل ضد زنگ مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار دارد و در محیط های مرطوب مانند شیلات نیز فرایند توزین را انجام می دهد.

از دیگر مشخصه های باسکول ساتریو می توان به صفر کننده اتوماتیک و محاسبه وزن خالص کالا، دارای ماشین حساب و محاسبه مجموع چندین قلم کالا، قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر و قیمت مناسب اشاره نمود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد باسکول ساتریو ، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در خدمت شما هستند.  

 

 

باسکول دیجیتال یکی از ابزار توزین حاصل از انقلاب الکترونیکی می باشد که از سال 1980 و با روی کار آمدن اولین کامپیوترها پا به عرصه ظهور گذاشت. با دیجیتالی شدن باسکول های مکانیکی قدیمی، امکان اندازه گیری اجسام و اشیاء سنگین و حجیم با دقت و سرعت بالا فراهم گردید. امروزه باسکول دیجیتال در اغلب صنایع و کسب و کارها دخیل شده و با تنوع بالا قادر به وزن کردن افراد تا ماشینهای سنگین می باشد.

توانایی توزین در باسکول دیجیتال معمولا از 100 کیلوگرم (در مدلهای فروشگاهی) آغاز می گردد و به ده ها تن و حتی صد تن (در مدلهای جاده ای) می رسد.

ساختار باسکول دیجیتال : کابان تجهیز

تمامی باسکول های دیجیتال مجهز به چند قطعه اصلی الکترونیکی هستند که شاید شکل انها تفاوت داشته باشد اما ماهیتشان یکی است:

لودسل (حسگر وزن) اصلی ترین قطعه می باشد که بدون آن مفهوم دیجیتال معنی ندارد و همه باسکول های امروزی با مجهز شدن به این قطعه، فرایند توزین را با دقت و سرعت بالا انجام می دهند و احتمال خطا در آنها واقعا ناچیز است. یک باسکول دیجیتال می تواند یک یا چند لودسل داشته باشد و  فقط با قرار دادن اجسام بر روی باسکول، سنسورهای حساس لودسل واقع در زیر کفه، فشار وارد آمده را دریافت و اندازه گیری می کنند.

یکی دیگر از بخشهای جدایی ناپذیر باسکول دیجیتال ، نمایشگر یا مانیتور است که نتیجه توزین را از لودسل دریافت کرده و بر روی صفحه نمایشی از نوع LED یا LCD قابل مشاهده می سازد.

 

معرفی انواع باسکول دیجیتال : کابان تجهیز

باسکول دیجیتال دارای تنوع گسترده ای می باشد زیرا در شکل ها و اندازه های مختلف با ظرفیت وزنی و دقت متفاوت، با قابلیتها و امکانات گوناگون تولید می گردد. بزرگترین وجه تمایز این سیستم های توزین در کاربردی ست که دارند. از اینرو فروشگاه کابان تجهیز انواع باسکول دیجیتال را به شکل زیر دسته بندی می کند :

باسکول فروشگاهی: گروهی از باسکول های زمینی که در فروشگاه ها، مغازه ها و انبارها مورد استفاده قرار می گیرند و حداکثر ظرفیت آنها  500 کیلوگرم است.

باسکول صنعتی: این گروه از باسکول دیجیتال به دلیل استفاده در محیط های خشن صنعتی مانند کارخانجات و کارگاه ها، نسبت به مدلهای فروشگاهی دوام و استحکام بیشتری دارند تا بتوانند ضربه و فشار را تحمل کنند و قادر به وزن کشی پی در پی اجسام باشند. این باسکولها از 500 کیلو تا چند تن را می توانند توزین کنند.   

باسکول باشگاهی: این دسته از باسکول دیجیتال برای وزن کردن افراد در اماکن ورزشی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و غالبا توانایی اندازه گیری قد و تعیین برخی شاخص ها را دارند. حداکثر توزین آنها معمولا 200 کیلوگرم است و به نامهای باسکول نفرکش و قد و وزن نیز شناخته می شوند.‌

باسکول دامکش: این باسکول ها برای تعیین وزن انواع دام و طیور به شکل قفسه نرده‌ای جهت ثابت نگه داشتن آنها، طراحی و ساخته می شوند و در دامداری ها، دامپروری ها و کشتارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.  

باسکول آویز: باسکول هایی با ظاهر کاملا متفاوت که با آویزان شدن از سقف یا جرثقیل، وزن کالاها و اجناس را بالاتر از سطح زمین می سنجند و غالبا در بنادر، گمرک، پروژه های ساختمانی و آهن فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

باسکول جک پالت: این دستگاه ها در واقع جک پالت هایی هستند که مجهز به یک باسکول دیجیتال شده اند تا وزن بارها و پالتهای سنگین را هنگام جابجایی اندازه گیری کنند و در فروشگاه های بزرگ و انبارها بسیار کاربردی می باشند.

باسکول فرغونی: همانگونه که می‌توان از نام این دسته حدس زد، نوعی فرغون دارای باسکول دیجیتال برای وزن کردن اجناس می باشند.

فروش انواع باسکول دیجیتال در فروشگاه کابان تجهیز

فروش انواع باسکول دیجیتال با برترین برندهای ایرانی و خارجی در فروشگاه کابان تجهیز با قیمت مقرون به صرفه به شکل اینترنتی و حضوری صورت می گیرد و در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید مطمئن، کارشناسان این مجموعه در خدمت خریداران محترم هستند.  

 

 

به جرات می توان گفت برند آلمانی سکا از اولین تولیدکنندگان سیستم های توزین افراد می باشد که از سال 1840 آغاز به کار نموده و در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی به جایگاه خاصی در سطح جهانی دست پیدا کرده است. ترازوهای دیجیتال قد و وزن، پزشکی و زیرپایی از تجهیزات و تولیدات کاربردی این شرکت آلمانی می باشند که چند نمونه باسکول بیمارستانی نیز در میان آنها به چشم می خورد. این مدلهای باسکول سکا به شکل تخت و یا ویلچر برای وزن کردن سریع و آسان بیماران تولید می گردند و با دقت و سرعت بالا می توانند وزن آنها را جهت ارزیابی وضعیت سلامتی جسمانی مشخص نمایند.     

با استفاده از باسکول سکا ویلچری می توان سالمندان و افراد بیمار را به شکل ایستاده، نشسته یا روی ویلچر وزن کرد. این باسکول، توزین بیماران خاص مانند دیالیزی ها را آسان نموده و نیازی نیست آرامش آنها بهم زده شود.  چرخ های جلویی این باسکول ویلچری ، دارای مانع و ترمز هستند که هنگام توزین دستگاه را ثابت نگه می دارند.  

باسکول سکا مدل تخت خوابی یکی دیگر از سیستم های توزین بیمارستانی می باشد که مجهز به ترالی است و با تعبیه چرخ های ترمز دار امکان حمل و نقل بیماران را نیز آسان می کند. با این مدل باسکول ها میتوان بیماران بد حال یا افرادی که قادر به حرکت نیستند را وزن کشی کرد. حداکثر توزین این مدلهای باسکول سکا 500 کیلوگرم است که با دقت 100 گرم وزن می‌کنند و نتیجه را در نمایشگر LCD نشان می دهند.

استفاده از انواع باسکول سکا در مراکز مختلف درمانی مانند بیمارستان ها، مطب پزشکان، کلینیک ها و خانه سالمندان جهت حال رفاه بیماران و افراد مسن بسیار کاربردی می باشد.  

از قابلیتهای بارز انواع باسکول سکا می توان به امکان پارسنگ، حافظه داخلی و ذخیره اطلاعات، امکان محاسبه BMI (شاخص توده بدنی) و دارا بودن باتری داخلی قابل شارژ اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز ، فروش انواع باسکول سکا را به شکل حضوری و غیر حضوری انجام می دهد. 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()