یکی از تولید کنندگان مطرح انواع باسکول در ایران شرکت کارا توزین می باشد که علاوه بر تولید محصولات باکیفیت و استاندارد، تنوع بالایی از نظر کارایی نیز دارد. تمامی تولیدات این شرکت به علت مجهز بودن به کوره های رنگ الکترواستاتیک، دارای بدنه ای بسیار مقاوم و مستحکم هستند.  

باسکول کارا توزین از نوع دیجیتالی می باشد که با توجه به نوع کاربرد به دسته های فروشگاهی، صنعتی، باشگاهی و دامکش تقسیم بندی می شود و این باسکول ها می توانند به شکل کفی یا چرخ دار و یا رولیک باشند و بر اساس نوع نمایشگر به دو دسته ثابت و متحرک دسته بندی می گردند.   

ظرفیتهای متنوع انواع باسکول کارا توزین با دقت بالا، توزین کالاها و اجسام مختلف را در مراکز فروشگاهی، تجاری و صنعتی و باشگاهی امکانپذیر می‌سازد.

نمایشگر باسکول کارا توزین معمولا به صورت سه تکه از نوع  LEDو یا LCD (برحسب درخواست مشتری) می باشد که برخی مدلها از صفحه نمایش دوطرفه برخوردار هستند تا مشتری نیز در جریان فرایند وزن کشی قرار بگیرد. اغلب باسکول های فروشگاهی و صنعتی دارای نمایشگر پرینتردار هستند که امکان چاپ نتیجه توزین و یا صدور فاکتور را فراهم می کند.  

انواع باسکول کارا توزین تک لودسل و یا چهار لودسل هستند که لودسل همه مدلها از استانداردهای معتبر جهانی از قبیل OIML و CE  و غیره برخوردار می باشند.

بدنه باسکول کارا توزین بسیار مستحکم و مقاوم در آب و هوای مرطوب و پرگرد و غبار است و می تواند فشارها و ضربات را براحتی تحمل کند که وجود ضربه گیر در برخی از آنها، موجب افزایش مقاومت می گردد.

امکان محاسبه مجموع مقادیر وزن شده، قابلیت شمارش قطعه، امکان اتصال به چاپگر و کامپیوتر، امکان پارسنگ الکترونیک برای محاسبه وزن خالص، دارای کلید صفر، دارای قاب محافظ قفل شو برای صفحه نمایش، امکان اضافه کردن نمایشگر متحرک و ... از مزایای انواع باسکول کارا توزین می باشند.

وب سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز امکان مشاهده جزییات بیشتری درمورد مدلهای مختلف باسکول کارا توزین را فراهم نموده است.

 

باسکول فروشگاهی، ترازوی دیجیتال با ابعاد بزرگ است که توانایی توزین 100 تا 500 کیلوگرم را دارد و به شکل دقیق و با سرعت بالا اینکار را انجام می دهد.

این سیستم توزین دارای تنوع زیادی می باشد که بواسطه دارا بودن اشکال و ابعاد گوناگون و ظرفیتهای محتلف حاصل می گردد، به همین دلیل قابلیت استفاده در طیف وسیعی از کسب و کارها را دارد مانند فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار،  انبارها و کارگاه های کوچک، فروشگاه های مواد خوراکی مانند خشکبار، فروشگاه های زنجیره ای، شیلات و غیره که نیاز به توزین کالاهای مختلف دارند.

با توجه به اینکه باسکول فروشگاهی برای توزین اجسام سنگین بکار برده می شود، ساختار بدنه آن از مقاومت بالایی برخوردار است و معمولا از جنس فلز ضدزنگ ساخته می شود.  

بر اساس شیوه قرارگیری نمایشگر (از نوعLCD  و یا LED)، باسکول فروشگاهی به سه گروه ثابت، متحرک و دیواری دسته بندی می گردد؛ در مدلهای ثابت، نمایشگر بر روی خود بدنه نصب شده است، در باسکول های متحرک، نمایشگر بر روی چرخ هایی جهت جابجایی آسان، قرار گفته که از طریق کابل با بدنه در ارتباط می باشد و در باسکول دیواری، نمایشگر بر روی دیوار یا میز به شکل ثابت نصب می گردد که از طریق بیسیم یا سیمی با بدنه متصل می شود. 

صفحه نمایش در باسکول فروشگاهی می تواند تک نمایشگر باشد یعنی فقط وزن را نشان دهد و می تواند به شکل سه نمایشگری باشد که علاوه بر وزن، قیمت واحد و کل را نیز نشان می دهد. با مجهز شدن برخی از مدلها به پرینتر داخلی یا امکان متصل شدن به پرینتر جانبی می توان فاکتور و رسید فروش را در اختیار مشتریان قرار داد.  

باسکول فروشگاهی بر اساس تعداد لودسل به اشکال تک لودسی و چهار لودسلی تولید می شود.

البته باید خاطرنشان کنیم که در برخی محیط های فروشگاهی از باسکول مکانیکی یا قپان نیز استفاده می شود.

جهت خرید بهترین باسکول فروشگاهی‌‌ ، کارشناسان فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

 

این وسیله توزین، تلفیقی از باسکول دیجیتال و فرغون می باشد که مواد هنگام جابجایی وزن کشی نیز می شوند. در واقع، کفه فرغون به مثابه سینی توزین عمل می کند و برای وزن کردن مواد بصورت فله ای مانند توزین خوراک دام و طیور بسیار کاربردی می باشد.

با استفاده از باسکول فرغونی می توان در برخی از مراکز نظیر صنعت دام و طیور، کشاورزی و باغبانی، پروژه های ساختمانی و عمرانی، شالی کوبی ها، مرغداری ها و انبار غلات و خشکبار موجب سهولت و افزایش سرعت شده و فرایند توزین را بهبود بخشید. برای مثال با کمک باسکول فرغونی در مرغداری ها می توان حجم دقیقی از خوراک و دان را در اختیار مرغ ها قرار داد.

تفاوت اصلی مدلهای مختلف باسکول فرغونی در ابعاد و ظرفیت آنها می باشد که از ظرفیت های 100 کیلوگرم تا 1500 کیلوگرم در بازار موجود هستند و ظرفیت های 200 تا 600 کیلویی معمولا بیشترین کاربرد را دارند.

البته بر اساس تعداد چرخ، باسکول فرغونی می تواند یک الی چهار چرخه باشد که استفاده از مدلهای سه چرخ و چهار چرخ رایجتر است.  

مانیتور باسکول فرغونی دارای یک صفحه نمایش LCD می باشد که وزن و تعداد کالاهای وزن شده را نشان می دهد و معمولا بر روی ستون و نزدیک دسته های فرغون قرار میگیرد.

باسکول فرغونی علاوه بر قدرت و سرعت بالا در توزین در برخی مدلها امکان اتصال به پرینتر و کامپیوتر را نیز دارد.

سیستم تغذیه باسکول فرغونی از دو طریق برق مستقیم شهری و باتری شارژی انجام می شود.

باسکول فرغونی در فروشگاه کابان تجهیز به روش های حضوری و اینترنتی به فروش میرسد و شما خریداران محترم می توانید پیش از خرید از راهنمایی کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.   

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()