باسکول آویز یا باسکول جرثقیلی و یا باسکول سقفی یکی از باسکول های پرکاربرد دیجیتال می باشد که با ظاهری کاملا متفاوت طراحی و تولید می گردد و با نصب شدن به سقف، جرثقیل یا تاور کرین عملیات توزین را بالاتر از سطح زمین انجام می دهد.

شرکت چینی کرین اسکیل (Crane Scale) از تولیدکنندگان معتبر در زمینه طراحی و ساخت باسکول جرثقیلی می باشد که به شکل تخصصی در این زمینه فعال است و بهترین و باکیفیت ترین آنها را به بازار عرضه می کند. 

باسکول کرین اسکیل دارای دو قلاب می باشد که یکی برای آویزان کردن باسکول از سقف یا جرثقیل بکار می رود و با آویزان کردن کالاها و اجسام بر روی قلاب دیگر، عملیات توزین با دقت و سرعت فوق العاده انجام می شود.

مدلهای مختلف باسکول کرین اسکیل توانایی توزین 200 کیلوگرم تا 20 تن را دارا هستند و با دقت و سرعت بالایی می توانند وزن کالاها و اجسام سنگین را مشخص کنند. این باسکول ها برای استفاده در انبارها، آهن فروشی ها، مراکز گمرک، حمل و نقل و  صنایع هوایی، کارخانجات، پروژه های عمرانی و ساخت و ساز، بسیار مناسب و کاربردی می باشند.

 باسکول کرین اسکیل بواسطه داشتن بدنه فلزی و قلابهای فولادی بسیار مقاوم است و می تواند در محیط های خشن صنعتی، ضربات احتمالی و فشارهای وارده را به خوبی تحمل کند. 

تنظیمات و دستورات فرایند توزین در این باسکولها با کنترل از راه دور توسط ریموت انجام می شود.

تعدادی از قابلیتهای باسکول کرین اسکیل عبارتند از امکان اتصال بی سیم به کامپیوتر، پرینتر و نمایشگر دوم، امکان کار با باتری به صورت سیار و قابلیت پارسنگ که باعث شده اند تا نه تنها یک محصول کاربردی بلکه به عنوان یک دستگاه پیشرفته نیز شناخته شود.

چنانچه قصد خرید باسکول کرین اسکیل را دارید، میتوانید از طریق فروشگاه کابان تجهیز به شکل حضوری و اینترنتی اقدام نمایید.  

شرکت توزین توان سنجش که با نام تجاری محک شناخته می شود از سال 1375 پا به عرصه تولید سیستم های توزین گذاشته و تا به امروز به پیشرفتهای چشمگیری دست پیدا کرده است، بطوریکه به عنوان شناخته شده ترین و پرفروشترین برند در حال فعالیت است.

انواع باسکول محک که یکی از تولیدات این شرکت ایرانی محسوب می گردد، همگی از نوع دیجیتال می باشند و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها طراحی و تولید می گردند. این باسکول ها با با مجهز شدن به لودسلهای حساس (حتی ۴ لودسل در چهار گوشه کفه) می توانند با دقت بسیار بالا در عرض چند ثانیه، وزن اجسامی که بر روی آن قرار می گیرد را مشخص کنند.

انواع باسکول محک کاربرد فروشگاهی و صنعتی دارند و در ظرفیت های 200 ، 300 ، 500 ، 1000 و 1500 کیلویی، برای وزن کشی کالاها و محصولات در فروشگاه ها، انبارها و کارگاه ها مناسب می باشند.

تمامی مدلهای باسکول محک یا مجهز به پرینتر داخلی هستند و یا امکان اتصال به چاپگر جانبی را دارند. قابلیت اتصال به کامپیوتر،  قابلیت توزین چند مرحله ای و برخورداری از سیستم قطعه شماری از دیگر امکانات باسکول محک می باشند.   

نمایشگر باسکول محک غالبا از نوعLED  با وضوح و زاویه دید بالا می باشد که امکان مشاهده قیمت کل، قیمت واحد و وزن را میسر می سازد.

باسکول محک بر اساس شیوه اتصال نمایشگر با بدنه به سه گروه ثابت، متحرک و دیواری دسته بندی می گردد که هر کدام قابلیتها و توانایی خاص خود را دارند.

در مدلهای ثابت باسکول محک ، نمایشگر بر روی بدنه به شکل ثابت و غیر قابل حرکت نصب شده است؛ در مدلهای متحرک، نمایشگر بر روی پایه هایی چرخ دار قرار دارد که از طریق کابل به بدنه متصل است و در مدلهای دیواری، نمایشگر با فاصله از بدنه روی دیوار به شکل ثابت نصب می گردد.  

باسکول محک رولیک دار نوعی باسکول متحرک می باشد که سینی آن به شکل غطک دار طراحی گردیده تا انتقال محصولات و اقلام آسانتر گردد که این مدلها برای استفاده در خطوط تولید و بسته بندی ایده آل می باشند.

امکان خرید انواع باسکول محک با ظرفیت های مختلف از فروشگاه کابان تجهیز به شکل حضوری و اینترنتی مقدور می باشد.  

شرکت چینی کمری (Camry)  یکی از تولیدکنندگان ترازو و باسکول می باشد که با بیش از 4 دهه فعالیت در این زمینه به یکی از بهترین برندها تبدیل شده و محصولاتش را به سایر کشورها صادر می کند.

باسکول کمری در دسته باسکول های دیجیتالی ارزان قیمت قرار می گیرد که امکان خرید دستگاهی با کیفیت و استاندارد را برای افرادی با بودجه کم نیز مهیا می سازد و این امر مزیت کمی نیست.  

انواع باسکول کمری کاربرد فروشگاهی دارند و در ظرفیت های 150 و 300 کیلوگرم جهت استفاده در خواروبار فروشی ها، میوه فروشی ها و سایر خرده فروشی ها مناسب می باشند.

از ویژگیهای بارز باسکول کمری که آنرا با سایر باسکول ها متمایز می سازد، مجهز شدن به علمک تاشو می باشد که تا روی سینی کاملا بسته می شود و به حالت خوابیده روی سینی یا کفه قرار می گیرد. این قابلیت هم جابجایی دستگاه را بسیار راحت می سازد و هم در جاگذاری باسکول حائز اهمیت می باشد.  

نمایشگر باسکول کمری بر روی علمک قرار دارد که از نوع LCD با وضوح دید بالا می باشد و در سه ردیف وزن، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهد که تعداد ارقام بسته به مدل متفاوت می باشد.

در ساخت بدنه باسکول کمری از آهن استفاده می شود اما سینی باسکول دارای رنگ کوره ای مقاوم در برابر خط و خش و پوسیدگی  می باشد.  

منبع تغذیه باسکول کمری از دو طریق برق شهری و باتری قابل شارژ تامین می گردد که قادر است تا ساعت ها بدون نیاز به نیروی برق عملیات توزین را انجام دهد. استفاده از باتری و امکان تاشو بودن علمک، این باسکول ها را برای استفاده در مصارف سیار مناسب می سازند.

داشتن قابلیت هایی مانند توزین پی در پی، حافظه جهت ذخیره قیمت کالا ، پارسنگ و صفر کن و دارا بودن وزن کم و قیمت مناسب، باسکول کمری را به گزینه ای جذاب و کاربردی برای فروشگاه ها تبدیل کرده است.

جهت آگاهی از قیمت روز باسکول کمری می توانید به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()