روش کار ترازوی دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

به طور کلی تمامی مدلهای  ترازوی دیجیتال  با استفاده از نیروی برق و یا باتری داخلی قابل شارژ کار می کنند.

ترازوی دیجیتال با استفاده از قطعه ای به نام لودسل که نوعی سنسور حساس می باشد، جرم دقیق اجسام را اندازه گیری میکند. لودسل یکی از حیاتی‌ترین قطعات موجود در ترازوها به شمار می رود و عملکرد آن‌ها را به‌‌طور مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهد. بر اساس اعمال فشار ناشی از وزن نمونه‌ی توزین بر روی لودسل، طی فرایندی تغییر ولتاژ ایجاد می شود و به نمایشگر الکترونیکی ترازو منتقل می‌ گردد تا اندازه دقیق وزنی به صورت عدد نشان داده شود.  

نمایشگر ترازوی دیجیتال معمولا از نوع LED و LCD  می باشد که در مدلهای ساده فقط وزن را نمایش میدهد ولی در نمایشگر های 3 تکه علاوه بر وزن، قیمت واحد و قیمت کل نیز نشان داده می شود.

معرفی انواع ترازوی دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

ترازوی فروشگاهی در تمامی سوپر مارکت ها و فروشگاه ها برای توزین و فروش مواد غذایی و دیگر اقلام استفاده می شود که در ظرفیت ها و دقت های مختلفی تولید می گردد. این ترازوها علاوه بر اندازه گیری وزن، دارای قابلیتهای فراوانی می باشند که در سایت فروشگاه تجهیزات می توانید امکانات و قابلیتهای هر مدل را بررسی کنید.

ترازوی صنعتی با دارا بودن بدنه مقاوم جهت وزن کردن اجسام سنگین در کارخانه ها و انبارها کاربرد دارد. این مدل ترازوی دیجیتال علاوه بر اندازه گیری، قابلیت شمارش قطعات را نیز فراهم می کند.خرید ترازو  را با قیمت مناسب انجام دهید. 

ترازوی آزمایشگاهی دارای دقت بسیار بالا می باشد و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد. این ترازو به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط را کاهش می دهد.

ترازوی پزشکی در مراکز درمانی، بیمارستان ها و مطب پزشکان کاربرد دارد و علاوه بر وزن افراد سالم، بیماران و سالمندان؛ بسته به نوع آن می تواند نسبت چربی، درصد آب بدن، نسبت عضله توده استخوانی و دیگر شاخصها را اندازه گیری کند.

ترازوی آشپزخانه برای وزن کشی مواد غذایی مانند آرد، روغن، حبوبات، برنج و غیره در آشپزخانه منازل استفاده می شود.

ترازوی نفرکش برای سنجش وزن افراد کاربرد دارد که هر فرد می تواند برای کنترل وزن و رژیم غذایی از این ترازوها در خانه استفاده کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()