آشنایی با اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

اره استخوان بر از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای برش دادن انواع گوشت استخوان دار یا منجمد گاو و گوسفند و ماهی به کار برده می شود. این دستگاه ها به دو شکل رومیزی و ایستاده تولید می شوند که در این متن فروشگاه تجهیزات به معرفی  اره استخوان بر ایستاده  و ویژگی های آن می پردازد.

اره استخوان بر ایستاده دارای ابعادی بزرگتر و قدرت بیشتری می باشد که جهت بریدن استخوانها و گوشت های بزرگتر و حجیم تر استفاده می شود.  این دستگاه با سرعت بالا می تواند انواع گوشت را به شکل دقیق و یکسان برش دهد که ضخامت برشها قابل تنظیم می باشد.

اره استخوان بر ایستاده تقریبا قادر به برش تمامی محصولات گوشتی از جمله : گوشت گرم، استخوان، مرغ، ماهی، گوشت یخ زده، ماهی یخ زده و گوشت استخوان دار می باشد و به هیچ وجه گوشت را پاره و استخوان را خرد نمی کند.

دستگاه اره استخوان بر ایستاده برای مشاغلی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانه های تهیه و توزیع گوشت قرمز و سفید، مراکز بسته بندی محصولات پروتئینی، شیلات و کشتارگاه ها مناسب می باشد.  

مشخصات و ویژگیهای اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

بدنه‌ اره استخوان بر رومیزی یا از آلومینیوم آنودایز شده و یا از استیل ضد زنگ ساخته می شود که هم در برابر ساییدگی و خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارند و هم مانع چسبیدن خرده ریزه های گوشت به سطح بدنه می شوند. فروش استخوان بر به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

میز کار که گوشت جهت برش روی آن قرار می گیرد دارای سطحی بسیار صیقلی و صاف از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این قسمت بدون هیچ زائده ای تولید می گردد تا از تجمع برش های گوشت و ایجاد آلودگی جلوگیری شود و گوشت با رعایت مسائل بهداشتی برش بخورد.  تیغه اره نواری و قطعات تشکیل دهنده اره استخوان بر ایستاده به آسانی از هم جدا می‌شوند تا شستشو و تمیز کردن آنها به راحتی انجام شود.  

این دستگاه ها با دارا بودن محافظ دور تیغه، از طرفی ایمنی اپراتور را تضمین می کنند و مانع برخورد دست به تیغه می گردند و از طرف دیگر برای هل دادن گوشت به زیر تیغ اره نواری استفاده می شود.

 

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()