اره استخوان بر یکی از بزرگ ترین ماشین آلات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای برش دادن انواع گوشت و استخوان گاو و گوسفند، مرغ و ماهی تولید می شود. این دستگاه جايگزين روش هاي سنتی شکستن استخوان با ساتور شده است که توانایی بریدن گوشت و استخوان را در سایز های گوناگونی دارد.

اره استخوان بر به دو شکل رومیزی و   اره استخوان بر ایستاده طراحی و تولید می شود که در این مبحث، فروشگاه تجهیزات به بررسی ویژگیها و مشخصات اره استخوان بر ایستاده می پردازد.  

 

کاربرد اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

دستگاه اره استخوان بر ایستاده ابعاد بزرگتری نسبت به مدلهای رومیزی دارد و به سادگی قادر به برش استخوان ها و گوشتهای بزرگ و حجیم می باشد و با سرعت بالایی که دارد می تواند موجب افزایش راندمان کار مکان هایی مانند : رستوران ها، هتل ها، قصابی ها، مرغداری ها و کشتارگاه ها شود.

با کمک اره استخوان بر ایستاده می توان تکه های استخوان و گوشت های یخ زده را نیز به راحتی برش زد.

این دستگاه دارای ساختار محکم و قابل اعتماد است و می تواند برشهای دقیق و یکسان از قطعات گوشت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. ضخامت برش در اره استخوان بر از چند میلی متر تا چند سانتی متر قابل تنظیم است.

 

آشنایی با بخش های مختلف اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

این دستگاه دارای ظاهر ساده ای می باشد و عموماً شامل یک میزکار، تیغه، بازوی محافظ و فک می گردد.  

میز کار یا عرشه اره استخوان بر ایستاده جهت قرار گیری انواع گوشت و استخوان به کار می رود تا عملیات برش روی آنها انجام گیرد. به همین دلیل در عین سادگی باید استحکام کافی را داشته باشد. همچنین از مواد ضد زنگ در ساخت میز کار استفاده می شود تا بتوان آنرا به راحتی با آب شسته و تمیز کرد.

تیغه اره‌ نواری در دستگاه اره استخوان بر ایستاده با اندازه های متفاوتی ساخته می شود. این تیغه با نیرویی که از موتور الکتریکی می‌گیرد، می‌تواند با سرعت 15 میلی‌متر بر ثانیه استخوان‌های بسیار محکم را برش دهد.فروش استخوان بر به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

دو بازوی راهنما در مسیر اصلی برش قرار می گیرند که هم مانع تاب خوردگی تیغ اره نواری می شوند و منجر به برش صاف گوشت می گردند و هم از تماس دست با تیغ اره نواری جلوگیری می کنند.  

در ضمن، قطعات الکتریکی دستگاه در یک مخزن ضد آب قرار دارند تا ذرات گوشت و خون حاصل از برش،  با سیم پیچی‌ها و قطعات حساس تماس برقرار نکنند.

 

مشخصات اره استخوان بر ایستاده : فروشگاه تجهیزات

بدنه اره استخوان بر ایستاده معمولا از آلومینیوم آنودایز شده یا استیل ساخته می شود و اره های این دستگاه ها با ارتفاع برش های متفاوت از جنس فولادی تولید می گردند.

میز کار از استنلس استیل ضد زنگ می باشد که هم موجب صاف و براق شدن سطح میز می شود و هم از چسبیدن خرده های گوشت به میز جلوگیری می کند و شستشوی آنرا نیز امکانپذیر می سازد.

تیغه های اره استخوان بر ایستاده دارای حفاظ می باشند که موجب افزایش ایمنی می گردد.

برق مصرفی اره استخوان بر ایستاده به هر دو شکل تک فاز و سه فاز می باشد.

 

قیمت اره استخوان بر : فروشگاه تجهیزات

این دستگاه ها دارای قیمت بالایی می باشند از اینرو هنگام انتخاب و خرید آن باید شناخت و دقت کافی داشته باشید. شما می توانید پس از بررسی های کامل مدلهای مختلف این دستگاه در سایت فروشگاه، اقدام به خرید نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت مدلهای مختلف اره استخوان بر ایستاده با کارشناسان فروشگاه تجهیزات در ارتباط باشید.

 

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()