بارکدخوان، دستگاه مدرن الکترونیکی می باشد که از ملزومات فروشگاهی و صنعتی به شمار میرود و از طریق تابش پرتو نور به بارکد کالاها، اطلاعات ذخیره شده آنها را اسکن می کند. این اطلاعات رمزگذاری شده حاوی هویت و مشخصات محصولات می باشند.

ساختار بارکدخوان ها و شیوه رمزگشایی آنها : فروشگاه تجهیزات

دستگاه بارکد خوان  شامل سه بخش اصلی سیستم روشنایی، سنسور و رمزگشا می باشند.

سیستم روشنایی قسمتی از بارکدخوان است که موجب روشن شدن فضاهای موجود در بارکدها می شود و سنسور موجود، نور منعکس شده از سیستم روشنایی (نور قرمز) را تشخیص می دهد و یک سیگنال آنالوگ را تولید کرده و به رمزگشا می فرستد. رمزگشا این سیگنال را تفسیر می کند و با بررسی رقم آخر آن را تأیید کرده و سپس به متن تبدیل می کند.

متن های ایجاد شده توسط اسکنر به سیستم نرم افزار کامپیوتر ارسال می گردد. اطلاعات بدست آمده شامل هزینه ها، تعداد محصولات فروخته شده و میزان موجودی می باشد. از آن جا که بارکدخوان ها متنوع هستند و قابلیت های متنوعی دارند، برخی از آن ها به دلیل فاصله خواندن و ظرفیت حجم کاری برای صنایع خاص مناسب هستند.

انواع بارکد خوان بر اساس نوع اتصال به کامپیوتر : فروشگاه تجهیزات

بارکدخوان باسیم از طریق کابل و پورتهای USB ، Serial RS232 و کیبوردی (PS/2) به سیستم مرکزی متصل می شوند که رایج ترین آنها USB می باشد. از بارکدخوان سیمی در مکان هایی استفاده می شود که کالاها دارای وزن کمی بوده و بتوان آنها را جهت قرائت بارکد، به کامپیوتر نزدیک کرد.

بارکدخوان بی سیم از طریق بلوتوث یا WIFI، اطلاعات اسکن شده را به سیستم سرور انتقال می دهد که معمولا دارای یک پایه نگهدارنده است که در واقع همان پایه شارژر باتری می باشد. این دستگاه ها دارای فاصله اسکن متفاوتی هستند که برخی از آنها می‌ توانند بارکد ها را حتی از  فاصله بسیار دور نیز اسکن کنند.فروش بارکد خوان فروشگاهی در سایت با قیمت های ارزان انجام می گیرد. 

بارکدخوان همراه بهترین گزینه برای فروشگاه ها و انبارهای بزرگ به شمار میرود که باید بارکدخوان در فواصل مختلف جا به جا شود. این نوع بارکدخوان ها در واقع مانند یک PDA یا کامپیوتر جیبی عمل می کنند و اطلاعات را مستقیماً درون خود ذخیره می کنند. برخی از آنها به اینترنت متصل شده و قابلیت های یک گوشی را نیز دارند با این تفاوت که تکنولوژی اسکن آنها پیشرفته است.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()