آشنایی با بارکدخوان و کاربرد آن

دستگاه بارکد خوان ، وسیله ای ضروری در مشاغل بزرگ و کوچک به شمار می رود که جهت اسکن انواع بارکد چاپ شده، طراحی و تولید می گردد.   

بارکدها تصاویر رمزگذاری شده ای هستند که دربردارنده اطلاعات و مشخصات یک کالا یا محصول می باشند. دستگاه بارکدخوان با اسکن بارکدها، این اطلاعات را رمزگشایی کرده و به شکل بصرى و قابل فهم نمایش می دهد.

با اسکن بارکدهای درج شده روی محصولات یا بسته بندی ها امکان مشاهده اطلاعات دقیق آنها مانند قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرد. استفاده از بارکدخوان جهت وارد کردن اطلاعات موجب کاهش چشمگیر میزان خطاهای انسانی گردیده است و می توان از صحت اطلاعات دریافتی اطمینان داشت.

در گذشته، ثبت اطلاعات خرید و فروش به صورت دستی انجام می شد که علاوه بر امکان بروز اشتباه، کاری بسیار وقت گیر نیز بود. اما بارکدخوان ها در عرض چند ثانیه و با سهولت اینکار را انجام می دهند.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه بارکدخوان : فروشگاه تجهیزات

یک بارکدخوان از سیستم روشنایی، سنسور- مبدل و رمزگشا تشکیل می شود که سیستم روشنایی می تواند نور یا لیزر باشد.

بارکدخوان با تاباندن پرتو نور قرمز یا لیزر از منبع روشنایی شروع به کار می کند. سپس، سنسور موجود نور منعکس شده را شناسایی کرده و با ولتاژهای مختلف که نمایانگر افزایش یا کاهش شدت انعکاس است، سیگنال آنالوگ تولید می‌کند. پس از آن، مبدل وظیفه تبدیل سیگنال آنالوگ را به سیگنال دیجیتال برعهده دارد تا رمزگشا بتواند آن را تشخیص دهد. در انتها، رمزگشا یا رمزخوان، سیگنال دیجیتال حاصله را تجزیه و تحلیل می کند و پس از تأیید کردن اینکه رمز قابل فهم است، طی فرایندی این نوشتار را به قالب و فرمت استاندارد تبدیل میکند و آن را به کامپیوتر انتقال می دهد یا در مدلهای سیار بارکدخوان، در حافظه ذخیره می شود.فروش بارکد خوان فروشگاهی در سایت با قیمت های ارزان انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات مرکز فروش بهترین بارکدخوان ها

چنانچه نیاز به خرید بارکدخوان دارید، فروشگاه تجهیزات مجموعه ای از بهترین دستگاه ها را در اختیار شما قرار می دهد. در سایت این فروشگاه می توانید ویژگیها، مزایا و معایب و مشخصات هر مدل را همراه با عکس مشاهده کنید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()