فروش بارکدخوان های بیسیم و سیمی در فروشگاه تجهیزات

بارکد خوان ها بر أساس نوع اتصال به کامپیوتر به دو دسته بیسیم و با سیم دسته بندی می شوند که مدلهای سیمی از طریق یک کابل اطلاعات مربوط را به کامپیوتر انتقال می دهند و مدلهای بیسیم برای اتصال به کامپیوتر از سیستم وای فای یا بلوتوث استفاده می‌کنند.

فروش بارکدخوان نوری و لیزری در فروشگاه تجهیزات

انواع دستگاه بارکد خوان از تکنولوژی‌های مختلفی برای قرائت بارکد استفاده می‌کنند:

در مدلهای لیزری از لیزر به عنوان منبع نور استفاده می شود و معمولاً یک آینه رفت و برگشتی یا منشور چرخشی در آن تعبیه شده تا پرتو لیزر را به عقب و جلو اسکن کند. بارکدخوان‌های لیزری می‌توانند بارکدها را از فاصله 15 تا 60 سانتی متر اسکن کنند.

بارکدخوان های چند وجهی با لیزر کار میکنند و عملیات اسکن را از تمامی زوایا با استفاده از خطوط منحنی به انجام میرساند. کیفیت در این دستگاه ها نسبت به سایر مدلها بالاتر می باشد و طرفداران بسیاری دارند.

بارکدخوان های نوری به انواع قلمی، ایمیجر و سی سی دی  (CCD)دسته بندی می شوند:

مدلهای ایمیجر یک دوربین فیلمبرداری دارند که برای قرائت بارکد مورد نظر، از آن عکس گرفته و سپس آنرا به پردازشگر انتقال می دهد تا پردازش گردد.

بارکد خوان های قلمی از یک منبع نور و دیود تشکیل می شوند که همگی آنها در نوک قلم قرار دارند و جهت اسکن نوک قلم بر روی پهنای بارکدها حرکت میکند.

در فروشگاه تجهیزات فروش بارکدخوان به دو روش زیر صورت می گیرد:

  • فروش بارکدخوان به شکل اینترنتی از سایت فروشگاه

با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات در زمان بسیار کوتاهی می توانید ویژگیها و مشخصات مدلهای مختلف بارکدخوان ها را مطالعه کنید و با مقایسه آنها با یکدیگر، مدل دلخواهتان را سفارش گزاری نمایید. در هر نقطه از ایران که باشید فروش اینترنتی کار شما را راحت می کند. فروش بارکد خوان فروشگاهی در سایت به صورت آنلاین انجام می گیرد. 

  • فروش بارکدخوان به شکل حضوری و تلفنی

در صورت نداشتن دسترسی به اینترنت و یا تمایل به خرید حضوری می توانید به محل فروشگاه رفته و مدلهای موجود را از نزدیک مشاهده کنید. البته از طریق تماس با کارشناسان فروش نیز می توانید پس از دریافت مشاوره اقدام به سفارش محصول کنید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()