ویدئو پروژکتور یا همان پروجکشن از جمله دستگاهی است که از جهات مختلف همانند تلویزیون عمل می کند. این دستگاه مجهز به پورت های مختلفی است که می توان به دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، لپ تاپ، موبایل، فلش مموری، کامپیوتر، دستگاه های ایکس باکس، پلی استیشن و ... متصل نموده و پرده نمایشگر ویدئو پروژکتور برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمود. پروژکتور یک دستگاه کاربردی است که در صنعت پخش تصاویر بزرگنمایی شده نقش بسزایی دارد. جهت آشنایی بیشتر با قابلیت های ویدئو پروژکتور می توانید به سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید.

مهمترین کاربری های ویدئو پروژکتور

این مجموعۀ معتبر در طول سال ها فعالیت حرفه ای توانسته موفق به طراحی نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید و قابلیت های پیشرفته گردند. هم اکنون انواع ویدئو پروکتور در بازار مورد استفاده قرار گرفته می شوند که افراد مختلف می توانند متناسب با نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند، بهترین پروژکتور را خریداری نمایند. لامپ و لنز از اجزای اصلی پروژکتور محسوب می شوند که نقش بسزایی بر روی طول عمر دستگاه و همچنین عملکرد آنها دارد. بدین ترتیب می توانید متناسب با محیط سالن کنفرانس، ایجاد سینمای خانگی، مراکز آموزشی و مکان هایی با این فضا اقدام به خرید ویدئو پروژکتور نمائید.

قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور و سایر مدل ها بر اساس قابلیت هایی که دارند، تعیین می گردد. در نتیجه هم اکنون از طریق فروشگاه های معتبر می توانید در سطح بازار ویدئو پروژکتور ارزان و گران خریداری نمائید. هنگام تهیۀ دستگاه های پروژکتور بایستی نگاهی دقیق تر نسبت به مشخصات فنی آن داشته باشید چون نقش مهم و اساسی بر روی نحوۀ عملکرد آن دارد. بدین ترتیب توصیه می کنیم تمام جوانب را بررسی نموده و سپس از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا بدون محدودیت خرید خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()