ترازوی محک از جمله دستگاه های توزین موجود در بازار محسوب می شود که بسیاری از صاحبان صنایع خواستار خرید مدل های جدید این برند هستند. ترازوهای محک از تولیدات کمپانی مهندسی توزین توان سنجش است که با عنوان تجاری محک در سطح کشور فعالیت می کنند. بدین ترتیب بیش از دو دهه است که توانسته اند تجربۀ درخشانی در حوزۀ طراحی، ساخت و فروش ترازوی محک در سطح کشور داشته باشند و لذا جهت گسترش فعالیت خود توانسته اند با راه اندازی نمایندگی های رسمی، نیاز صنایع مختلف را برآورده نمایند. فروشگاه تراز محک به عنوان مرکز نمایندگی فروش  ترازوی محک  در تهران افتتاح شده اند و توانسته اند بروزترین محصولات توزین این کمپانی معتبر را عرضه نمایند.

مشخصات فنی ترازوهای محک

کمپانی تولید کننده ترازوی محک توانسته موفق به طراحی و ساخت بیش از 20 مدل ترازو با قابلیت های پیشرفته تر گردد. بدین ترتیب صاحبان کسب و کارهای مختلف به سهولت می توانند به اقتضای نیازی که دارند، کاربردی ترین ترازوی محک را  همراه با گارانتی معتبر خریداری نمایند. دقت بالا، ثبات در پایداری توزین، طراحی زیبا و کاملاً کاربردی، مقاوم در برابر پوسیدگی، تجهیز بودن به قابلیت های پیشرفته، قیمت مناسب، کاربری آسان، طول عمر بالا، قابلیت اتصال به کامپیوتر، داشتن حافظۀ داخلی، دقت بالا در اندازه گیری و تجهیز بودن به صفحه نمایشگر برخی از مهمترین مزایای انواع ترازوی محک به شمار می روند.

با توجه به موارد مذکور، قیمت فروش ترازوی فروشگاهی محک بر مبنای  مشخصات فنی دستگاه تعیین می گردد. بدین ترتیب جهت اطلاع از قیمت بروز انواع ترازوی محک می توانید به سایت رسمی فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. با مراجعه به این فروشگاه، دسترسی کلی به مشخصات فنی کلیۀ دستگاه های توزین محک خواهید داشت و پس از بررسی قیمت و قابلیت های آنها، به صورت تضمینی اقدام به خرید ترازوی محک نمائید.

  فروشگاه تراز محک 

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()