برای خرید باسکول باید پارامترهای متعددی را در نظر بگیرید چون یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های توزین در بازار محسوب می شود. با استفاده از ترازو نمی توان کالاهای حجیم و سنگین را اندازه گیری نمود و به همین دلیل دستگاه های باسکول در مدل های مختلف طراحی و تولید شدند و در دسترس صاحبان صنایع قرار گرفتند. امروزه شاهد خرید و فروش باسکول با امکانات پیشرفته می باشیم. امکاناتی که باعث افزایش سرعت توزین حجم زیادی از اقلام در مدت زمان اندک می گردد. فروشگاه تراز محک به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت محک گستر توانسته بهترین شرایط را برای خرید باسکول دیجیتالی در نظر بگیرند.

علت استقبال از خرید باسکول دیجیتالی

خرید باسکول الکترونیکی نسبت به باسکول های پارسنگی افزایش یافته است چون این دسته بندی از دستگاه های باسکول به قابلیت های پیشرفته تر تجهیز هستند و پروسۀ وزن کشی کالاها کاهش می یابد. حداکثر ظرفیت توزین، حداقل ظرفیت توزین، میزان دقت در اندازه گیری، نوع نمایشگر، میزان برق مصرفی، حداکثر توان مصرفی، داشتن باطری داخلی، حافظه داخلی، قابلیت شمارش ارقام هم وزن، قابلیت توزین چند مرحله ای، داشتن چاپگر و یا قابلیت اتصال به چاپگر جانبی، جنس بدنه، قابلیت اتصال به کامپیوتر و ... موارد مهم و کاربردی هستند که هنگام خرید باسکول بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

در این صورت افراد راحت تر از گذشته می توانند کالاهای سنگین را با حداقل میزان خطا اندازه گیری نمایند. بنابراین توصیه می کنیم هنگام خرید باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی و دیگر تجهیزات توزین نگاه دقیق تری نسبت به مشخصات فنی دستگاه ها داشته باشید. موارد مذکور از نکات طلایی محسوب می شوند که نقش قابل توجهی در نحوۀ عملکرد دستگاه توزین دارند و بدون شک بر روی معاملات صاحبان صنایع تأثیرگذار می باشد. برای کسب اطلاعات کلی و خرید ترازوی محک و باسکول می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()