کاربرد انواع ترازو دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

امروزه برای انجام فعالیت های تجاری و اقتصادی نیاز به اندازه گیری جرم کالاها و محصولات می باشد. همچنین برای وزن کشی افراد نیز از ترازو دیجیتال استفاده می شود.

فروشگاه تجهیزات ترازو دیجیتال  را بر حسب کاربری که دارند به انواع مختلفی دسته بندی میکند که هر گروه نیز بر حسب قابلیت های خود، دارای دسته بندی های جزئی تری می باشند.

ترازوی فروشگاهی این مدل ترازو دیجیتال برای کشیدن وزن اجناس بیشتر در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها استفاده می شود که از دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

ترازوی پزشکی از انواع ترازو دیجیتال می باشد که در مراکز درمانی و باشگاه‌ها و آسایشگاه‌ها برای وزن کردن افراد سالم، بیماران، معلولین و سالمندان استفاده می‌شود. معمول‌ترین نوع ترازوی پزشکی برای سنجش قد و وزن افراد و ورزشکاران، با هدف تعیین اضافه ‌وزن یا کمبود وزن آنها ساخته می‌شود.

ترازوی آزمایشگاهی دانشمندان و شیمیدان ها و افرادی که در حوزه آزمایشگاهی مشغول هستند برای اندازه گیری جرم اجسام بسیار ریز آزمایشگاهی با وزن خیلی کم از این ترازوا ستفاده می کنند. دقت این مدل ترازو دیجیتال در برخی مدلها حتی به حدود ۰٫۰۰۰۰۱ گرم نیز میرسد.

ترازوی صنعتی گروهی از ترازوها كه دارای بدنه ی مقاوم جهت استفاده در محیط های صنعتی می باشند.

ترازوی خانگی نوعی ترازو دیجیتال كه دارای سینی كاسه ای می باشد و در آشپزخانه ی منازل کاربرد دارد.

ترازوی زیر پایی جهت ترزین افراد و به شکل بدون عملك تولید می شود.

امکانات ترازو دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

انواع ترازوهای دیجیتال بسته به نوع و کاربری، دارای قابلیتهای متنوعی هستند. برای مثال اغلب ترازوها قابلیت اتصال با کامپیوتر و چاپگر را دارند. یا مثلا در ترازوی لیبل پرینتر فروشگاهی اطلاعات کالا به صورت لیبل چاپ می گردد و امکان بسته بندی کالای وزن شده را نیز ممکن میسازد.

برای مشاهده قیمت خرید ترازو  دیجیتال می‌توانید سری به فروشگاه تجهیزات بزنید تا مدل‌های این دستگاه‌ها را با مشخصات فنی به صورت یک جا مشاهده کنید و پس از بررسی و مقایسه بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()