با توجه به تولید روزافزون ترازوهای دیجیتال توسط شرکتهای ایرانی و سایر کشورها و تنوع بالای آنها، عموما خریداران این ابزار توزین دچار سردگمی می شوند.

در این مقاله، مرکز خرید ترازو تجهیزات جهت انتخاب و خرید ترازو ی مناسب راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهد که با توجه به آنها می توانید بهترین و مناسبترین ترازو برای کسب و کارتان را تهیه کنید.

جنس بدنه، سینی و سایر قطعات ترازو :

مورد مهم بعدی که فروشگاه تجهیزات به شما پیشنهاد می کنددر هنگام خرید ترازو در نظر بگیرید، کیفیت قطعات و اجزای ترازوها می باشد. بدنه ترازوها غالبا بر اساس محیطی که مورد استفاده قرار می گیرند از مواد مختلف تولید می شوند برای مثال بهترین ماده برای ساخت ترازوی فروشگاهی پلاستیک فشره می باشد یا اینکه ترازوی صنعتی بهتر است فلزی باشد تا در برار ضربات مقاومت کند. سینی توزین معمولا از استیل ضد زنگ ساخته می شود تا در صورت ریختن مایعات دچار خوردگی و خرابی نگردد. شکل سینی نیز در انواع ترازوها متفاوت است برای مثال سینی ترازوی آشپزخانه معمولا به شکل کاسه ای تولید می گردد.  

صفحه نمایش :

تمامی ترازوهای دیجیتال در هر نوع و با هر مدل و ساخت هر برندی، دارای یک صفحه نمایشگر از نوع LEDیا LCD می باشند تا اطلاعات توزین را نشان دهند. فروشگاه تجهیزات به شما توصیه می کند هنگام   خرید ترازو دیجیتال به کیفیت صفحه نمایش، میزان کوچکی یا بزرگی اعداد، کیفیت و وضوح نمایش، تعداد ارقام قابل نمایش و همچنین قسمت های درج شده برای مشخص کردن قیمت واحد، قیمت کل و وزن نهایی محصول بر روی صفحه نمایش توجه داشته باشید.

مصرف انرژی :

تمامی ترازوهای دیجیتال با نیروی برق تغذیه می کنند یا دارای باتریهای داخلی قابل شارژ می باشند. به همین علت بهتر است هنگام خرید ترازو، رده مصرف انرژی آن را در نظر بگیرید و ترازویی را انتخاب کنید که کمترین میزان مصرف را داشته باشد.

امکانات جانبی ترازو :

یکی از ویژگیها و مزایای ترازوی دیجیتال داشتن امکانات جانبی در کنار توزین می باشد که به توصیه فروشگاه تجهیزات هنگام خرید ترازو حتما بر اساس نیازهای شغل خود به قابلیتها و امکانات آن توجه داشته باشید. برای مثال قابلیت اتصال به چاپگر و کامپیوتر در اغلب ترازوهای دیجیتال امکانپذیر می باشد.

برند ترازو :

هنگام خرید ترازو حتما از برندهای معتبر خریداری کنید.  

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()