برند فاما، یک شرکت ایتالیایی نام آشنا در عرصه طراحی و ساخت ماشین آلات و ملزومات کافی شاپ ها می باشد که در رده بهترین تولیدکنندگان این دستگاه ها قرار می گیرد. دستگاه آسیاب قهوه فاما مانند سایر تولیدات این کمپانی به دارا بودن کیفیت عالی معروف است و دانه های قهوه را به بهترین شکل به حالت پودری درمی آورد.  

دستگاه آسیاب قهوه فاما در 6 مدل تولید و به بازار عرضه می گردد که تعدادی دارای یک مخزن و برخی دیگر دارای دو مخزن قهوه هستند. تفاوت اصلی مدلهای مختلف این دستگاه آسیاب قهوه حرفه ای در ابعاد، قدرت موتور و ظرفیت مخزن می باشد.

استفاده از آلومینیوم آنودایز شده جهت پوشش بدنه دستگاه آسیاب قهوه فاما ، موجب ایجاد سطحی صیقلی و صاف شده که با درخشندگی خاص، جلای خاصی به محیط می دهد.

با قابلیت تنظیم اندازه تیغه برش در دستگاه آسیاب قهوه فاما ، می توان دانه های قهوه را در اندازه های مختلف جهت درست کردن انواع قهوه آسیاب کرد. این تیغه ها که از فولاد ضدزنگ ساخته می شوند در کنار برنده بودن، عمر بالایی نیز دارند.

مخزن دستگاه آسیاب قهوه فاما از جنس پلاستیک پلی کربنات ساخته می شود که در کنار دارا بودن ساختار محکم (ضد ضربه و نشکن)، مشاهده محتویات داخل مخزن را نیز ممکن می سازد.

قطر دهانه آسیاب در تمامی مدلها  65 میلی‌متر می‌باشد و تیغه آنها 1400 دور در دقیقه می چرخد.

یکی از امتیازهای دستگاه آسیاب قهوه فاما ، تعبیه نگهدارنده پک قهوه است که دخالت اپراتور را کاهش می دهد و افزایش نکات بهداشتی را به دنبال دارد.  

فروشگاه کابان تجهیز استفاده از دستگاه آسیاب قهوه فاما را به کافی شاپها، رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها و سایر مراکزی که تمایل به ارائه قهوه باکیفیت به مشتریان خویش دارند، توصیه می کند.

 

شرکت ایرانی توس شکن خراسان بیش از سه دهه است که در عرصه طراحی و ساخت دستگاه های آسیاب فعالیت می کند و توانسته سهم عمده ای از بازار داخلی را در اختیار داشته باشد و البته با صادرات این دستگاه ها به برخی کشورهای همسایه یکی از افتخارات کشورمان بشمار می آید.

دستگاه آسیاب توش شکن دارای تنوع بالایی می باشد و به شکل رومیزی و ایستاده ساخته می شود. مدلهای رومیزی توانایی آسیاب کردن حجم کمتری از مواد را دارند و معمولا در فروشگاه ها، عطاری ها، رستوران ها، قنادی ها و ... بکار گرفته می شوند و با برق تک فاز کار می کنند. اما مدلهای ایستاده دستگاه آسیاب توس شکن ، توان و بازدهی بیشتری دارند و در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که به آنها آسیابهای صنعتی نیز گفته می شود. این مدلها قدرت بالایی دارند و غالبا در داروسازی، آسیاب مواد شیمیایی یا کود های شیمیایی، آسیاب مواد معدنی و غذایی کاربرد فراوانی دارند و البته از برق سه فاز تغذیه می شوند.

انواع دستگاه آسیاب توس شکن صنعتی با مکانیزم‌های چکشی، پین میل، دیسکی، پره ای، پره دنده، غلتکی و آسیاب جت تولید و به بازار عرضه می گردند.

دستگاه آسیاب توس شکن قهوه یکی دیگر از تولیدات این شرکت ایرانی می باشد که به صورت تخصصی دانه های قهوه را خرد و پودر می کند و مصارف نیمه صنعتی و صنعتی دارد. موتورهای پرقدرت (1 تا 3 اسب ) این دستگاه با سرعت و کیفیت مناسب دانه های قهوه را با اندازه های دلخواه خرد و پودر می کنند.  

فروشگاه کابان تجهیز پیشنهاد می کند به علت تنوع بالا در دستگاه آسیاب توس شکن ، پیش از خرید حتما از طریق سایت فروشگاه مشخصات و ویژگیهای مدلهای مختلف را بررسی کنید و البته حجم کارتان را نیز درنظر داشته باشید تا بتوانید دستگاه مناسب و درستی را انتخاب نمایید.   

 

از ابزار پرکاربرد که بواسطه پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده و در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه آسیاب عطاری است که به آن آسیاب ادویه نیز گفته می شود. در گذشته آسیاب کردن یکی از کارهای بسیار وقت گیر و انرژی بر بود که با روی کار آمدن آسیابهای برقی خرد کردن و به شکل پودری درآوردن انواع مواد با هر نوع درجه سختی به کاری آسان تبدیل شده است.   

همه ما می دانیم که انواع گوناگون ادویه به صورت طبیعی از آسیاب کردن ریشه، ساقه، دانه، پوسته، برگ، گل و میوه ی گیاهان و درختان بدست می آیند و وظیفه دستگاه آسیاب کوبیدن، سابیدن، نیم دان کردن و پودری کردن انواع ادویه می باشد که بدون دخالت دست و در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد.

انواع دستگاه آسیاب عطاری در ظرفیت‌های مخزن متنوع تولید می شوند و دارای مصارف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی هستند که بسته به حجم کار در رستوران ها، عطاری ها، قنادی ها، آزمایشگاه ها و داروسازی ها و کارگاه ها و کارخانجات تولید و بسته بندی ادویه به کار برده می شوند.

سرعت و قدرت بالای مدلهای صنعتی دستگاه آسیاب عطاری امکان آسیاب کردن دانه های بسیار سختی مانند هسته خرما، قهوه، گندم و جو و برنج و انواع حبوبات از قبیل نخود، لوبیا و عدس را میسر نموده است.

ساخت قطعات و بدنه دستگاه آسیاب عطاری از جنس تمام استیل، هم موجب استحکام و دوام بالای آنها شده و هم تاییدیه های اصول بهداشتی را در پی دارد. علاوه بر اینها شسشوی قطعات را امکانپذیر می سازد.   

مکانیزم دستگاه آسیاب عطاری معمولا به شکل تیغه ای و پره دنده می باشد که دانه ها را به طور کامل به پودر تبدیل می کند بگونه ایکه دیگر نیازی به الک کردن نباشد.  

چنانچه نیاز به مشاوره جهت خرید دستگاه عطاری متناسب با کسب و کارتان را دارید می توانید یا از طریق سات فروشگاه کابان تجهیز ، مدلهای مختلف را مورد مطالعه قرار دهید و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()