دستگاه آسیاب از تجهیزات پرکاربرد صنایع غذایی به شمار میاید که برای خردکردن مواد جامد و سخت به قطعات بسیار ریز (پودری شکل) طراحی و ساخته می شود. 

دستگاه آسیاب اسمارت ساخت تایوان، از آسیاب های حرفه ای موجود در بازار ایران می باشد که در 4 مدل به شکل رومیزی تولید می گردد. این دستگاه ها با داشتن موتور قدرتمند، توانایی خرد کردن و پودر کردن ادویه های گوناگون و دانه های سخت را دارند و جهت استفاده در عطاری ها، شیرینی پزی ها، کارگاه های تولید نان برنجی، کافی شاپها، کارگاه های بسته بندی انواع ادویه جات بسیار انتخاب مناسبی به حساب می آیند.

آسیاب اسمارت در دسته آسیابهای گهواره ای قرار می گیرد یعنی میتوان آن را حول محور افقی چرخاند که در بهتر پودر شدن دانه ها و تخلیه آسان مخزن نقش مهمی را ایفا می کند.

دستگاه آسیاب اسمارت با مجهز شدن به دو عدد میکروسوئیچ دارای عملکرد بسیار ایمن می باشد بطوریکه تا بسته نشدن کامل درب مخزن، دستگاه شروع به کار نمی کند.

بدنه این دستگاه حرفه ای از جنس آلیاژ استیل 304 ساخته می شود که کمترین میزان واکنش پذیری را با مواد غذایی نشان می دهد.  

تیغه این دستگاه از جنس فولاد میباشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند سخت ترین مواد غذایی را نیز پودر کند. امکان شستشوی تیغه و مخزن، بستری سالم و بهداشتی برای مواد خوراکی فراهم می کند.

یکی از مزایای شاخص آسیاب اسمارت سرعت بالای آن می باشد که دور موتور در آن به 25000 دور در دقیقه می رسد و سرعت مناسبی برای پودر کردن مواد سخت بشمار میرود.

برای خرید تمامی مدلهای آسیاب اسمارت هم می توانید به صورت حضوری به فروشگاه کابان تجهیز سر بزنید و هم با بازدید از وب سات مجموعه، دستگاه مورد نیازتان را به شکل آنلاین سفارش گذاری نمایید.

بدون اغراق می توان گفت که هیچ نوشیدنی برای قهوه خورها جانشین یک فنجان قهوه تازه و خوش عطر نمی شود، از اینرو دستگاه آسیاب قهوه از ملزومات کافی شاپها، رستوران ها، هتل ها و مراکز فروش قهوه به حساب می آید تا بتوانند رضایت مشتریانشان را جلب کنند.  

دستگاه آسیاب قهوه نوا از پرفروشترین دستگاه ها در بازار ایران است که ساخت کشور ژاپن می باشد.

این دستگاه به شکل رومیزی تولید می شود و یک آسیاب با دوام با کارایی بسیار بالا محسوب می گردد که وزن زیادی نیز ندارد.

با بهره گیری از دستگاه آسیاب نوا دانه های قهوه را می توان در اندازه های مختلف زبر و درشت و نرم خرد کرده و به شکل پودری درآورد. درجه های سختی و نرمی قهوه در چند مرحله تنظیم می شود که هر درجه دانه های قهوه را برای دستگاه های خاص آسیاب می کند.

تلفیق آلومینیوم و پلاستیک فشرده در ساخت بدنه دستگاه آسیاب قهوه نوا دستگاهی شیک و در عین حال مستحکم در اختیار کاربران قرار می دهد که براحتی خط و خش برنمی دارد. افزون بر آن، تنوع در رنگبندی (مشکی، سفید، زرشکی و زرد) این دستگاه را منحصربه فرد نموده است.  

مخزن ریختن دانه های قهوه بسته به مدل دستگاه آسیاب قهوه نوا از ظرفیتهای مختلفی برخوردار است. در ضمن مخزن کوچکی نیز در زیر خروجی قرار دارد که از جنس استیل است و قهوه های آسیاب شده درون آن ریخته میشوند.

استحکام و برندگی تیغه های دستگاه آسیاب قهوه نوا حاصل ترکیب آلیاژ فولاد آبدیده و کربن می باشد که پودر کردن سخت ترین دانه ها را ممکن می سازد.

وب سایت فروشگاه کابان تجهیز امکان خرید اینترنتی دستگاه آسیاب را فراهم نموده است تا بدون اتلاف وقت در ترافیک و سرکردن در هوای آلوده تهران، بتوانید به آسانی دستگاه مطلوبتان را سفارش گذاری نمایید.

 

قهوه یکی از نوشیدنیهای رایج و محبوب در سراسر دنیا می باشد که از آسیاب کردن دانه های بو داده درخت قهوه به شکل پودر شده حاصل می شود. شیوه آسیاب کردن و اندازه‌‌ی دانه های قهوه آسیاب شده یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت این نوشیدنی می باشد، بنابراین خرید دستگاه آسیاب قهوه مناسب بسیار حائز اهمیت است.

انواع دستگاه آسیاب قهوه به طور کلی به دو شکل دستی و برقی تولید می شوند که مدلهای دستی با نیروی دست و چرخاندن اهرم تعبیه شده دانه های قهوه را خرد می کنند و میزان پودر شدن قهوه به میزان چرخاندن اهرم بستگی دارد. این مدلها با ظرفیتهای کم در در منازل و کافه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و با مخازن بزرگ در مصارف صنعتی استفاده میشوند.

مدلهای برقی دستگاه آسیاب قهوه که به صورت اتوماتیک دانه ها را خرد و پودر می کنند، تنوع گسترده ای دارند و بر اساس شکل تیغه، ظرفیت مخزن و قدرت موتور به شکلهای مختلف در بازار موجود هستند. 

بر اساس مکانیزم خرد کردن، انواع دستگاه آسیاب قهوه به دو شکل تیغه‌ای و دنده‌ای تولید می شوند که هریک قابلیتها و ویژگیهای خاص خود را دارد.

دستگاه آسیاب قهوه دنده ای بواسطه استفاده از چرخ دنده های دندانه‌دار، دانه های سخت قهوه را به اندازه مختلف پودر می کند و قهوه پودر شده را برای انواع قهوه‌ ساز نظیر قهوه دمی، اسپرسو ساز، فرنچ پرس، موکاپات و…آماده می سازد.

دستگاه آسیاب تیغه ای دارای تیغه تیز فولادی می باشد که با چرخیدن آن، دانه های قهوه پودر می شوند. این دستگاه ها ساختار ساده تری دارند و با اینکه استفاده از آنها ساده تر است اما کیفیت قهوه پودر شده توسط این مدلها به پای دستگاه آسیاب قهوه دنده ای نمیرسد. در این مدلها به دلیل اصطحکاک ایجاد شده، دانه های قهوه داغ می شوند و طعم آنها مقداری تغییر می کند.

با توجه به تنوع بالای دستگاه آسیاب قهوه ، چنانچه جهت خرید دستگاه مناسب دچار سردرگمی هستید، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز آماده راهنمایی و مشاوره با شما هستند.  

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()