آشنایی با چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت یکی از مهم ترین تجهیزات آماده سازی مواد غذایی در منازل، آشپزخانه های صنعتی، قصابی ها و تمام مشاغلی می باشد که نیاز به چرخ کردن حجم بالایی از گوشت دارند.

در گذشته چرخ گوشت ها به صورت دستی بودند که سرعت بالایی نداشتند. اما امروزه انواع مختلف چرخ گوشت به شکل برقی در مدلهای خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تولید می شوند که بدون دخالت دست به صورت کاملا بهداشتی می توانند انواع گوشت قرمز و مرغ و ماهی را به صورت چرخ شده در بیاورند. 

چرخ ‌گوشت تسمه ای یکی از انواع پرمصرف چرخ گوشت صنعتی می باشد که بر خلاف مدلهای گیربکسی به جای چرخ دنده و گیربکس از تسمه برای انتقال نیرو استفاده می شود. این دستگاه ها با چرخش تسمه ها شروع به کار می کنند و قدرت موتور توسط تسمه به سایر قطعات منتقل می شود.

 

معرفی انواع چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

این چرخ گوشت صنعتی پرمصرف بر اساس تعداد تسمه و اندازه دهانه خروجی گوشت به مدلهای مختلفی دسته بندی می شود. چرخ گوشت 32 تسمه‌ای از پرکاربردترین انواع چرخ گوشت صنعتی به شمار می رود که اندازه تیغه آن 32 سانتی‌متر می باشد و چرخ گوشت تسمه‌ای 42 هم پس از مدل 32 بیشترین کاربرد را دارد.

چرخ گوشت تسمه ای از لحاظ ظاهری به دو شکل رومیزی و ایستاده تولید می شود. مدلهای ایستاده دارای پایه های چرخ دار هستند تا جابجایی آنها آسان شود و معمولا دو چرخ جلویی دارای ترمز می باشند تا بتوان چرخ گوشت را ثابت نگه داشت.

مدلهای رومیزی دارای ابعاد کوچکتر و جمع و جورتری هستند و برای مشاغلی که فضاهای کمی دارند، مناسبتر می باشند.

انواع چرخ گوشت تسمه ای به صورت تک فاز یا ۳ فاز تولید می شوند و دارای یخچال یا بدون یخچال باشند. فروش چرخ گوشت در برند های معتبر انجام می گیرد. 

ویژگیها و مشخصات کلی چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

مهمترین ویژگی و مزیت مدل های چرخ گوشت تسمه ای این است که می توانند به راحتی مواد غذایی مانند سیب زمینی و یا پیاز که هنگام چرخ شدن آبدار می شوند را به طور جداگانه و یا همراه با گوشت، چرخ کنند. ساختار این دستگاه ها به گونه ای است که آب مواد غذایی در داخل آنها تجمع پیدا نمی کند و صدمه ای به قطعات داخلی وارد نمی آید. از طرف دیگر جنس پلاستیکی تسمه با آب مواد غذایی واکنش نشان نمی دهد. به همین دلیل این چرخ گوشت ها جهت آماده سازی مواد اولیه برای پخت غذاهایی مانند کباب و همبرگر مناسب می باشند و بری استفاده در کبابی ها، رستوران ها و فست فودها پیشنهاد می شوند.

در بسیاری از مدلهای چرخ گوشت تسمه ای، هنگام گیر کردن تکه های گوشت در گلویی، عملکرد چرخش معکوس موجب آزاد شدن و تخلیه دستگاه می گردد. در ضمن با حرکت معکوس قطعات داخلی می توان گوشت را به شکل ریزتر چرخ کرد.

بدنه و قطعات چرخ گوشت تسمه ای مانند تیغه، مخزن، گلویی و پنجره معمولا از استنلس استیل ضد زنگ ساخته می شوند تا هم عمر طولانی داشته باشند و هم سلامت و بهداشت مواد غذایی تضمین گردد.  

چرخ گوشت تسمه ای با دهنه ۳۲ و ۴۲ بیشترین کاربرد را دارند و قدرت موتور این دستگاه ها معمولا بیش از 2 اسب بخار است و می توانند با این قدرت حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و سایر مواد غذایی را در یک ساعت چرخ کنند.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()