لزوم  استفاده از صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی نوعی سیستم مکانیکی و یا الکترونیکی میباشد که با مجهز شدن به نرم افزار حسابداری، تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و محاسبه سود و زیان را بر عهده دارد.

ملزومات  صندوق فروشگاهی شامل نرم افزار، بارکد خوان، کشوی پول و پرینتر میباشند و همچنین این سیستم با اتصال به شبکه بانکی استفاده از کارت های بانکی را ممکن میسازد. جهت اجرای نظام های نوین مالیاتی که مبتنی بر میزان مصرف و فروش میباشد، بکارگیری صندوق فروشگاهی امری اجباری محسوب گردیده و صاحبان مشاغل ملزم به استفاده از این سیستم میباشند.

با مجهز شدن فروشگاه ها به این تکنولوژی نوین ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه فعالیت های بانکی و مالیاتی نیز انجام میشود.

یکی از امکانات اصلی صندوقهای فروشگاهی این است که می‌توانند رسیدهای مشتریان را چاپ کنند و در اختیار آنها قرار دهند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، فروشندگان لوازم خانگی، سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، پارچه‌فروشی‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران ها، داروخانه‌ها و… از جمله مشاغلی هستند که از این سیستم‌ها استفاده می کنند.

معرفی انواع صندوق های فروشگاهی : فروشگاه تجهیزات

صندوق فروشگاهی ECR جهت استفاده در فروشگاه های کوچک با سیستم فروش ساده می باشد که از مانیتور 4 اینچی در کنار یک ماشین حساب تشکیل شده است. این نوع صندوق فروشگاهی قابلیت ارتقاء ندارد و به بارکدخوان متصل میشود. فروش بارکد خوان در سایت انجام می گیرد. 

 صندوق فروشگاهی POS رایانه ای مجهز به نرم افزار فروشگاهی با قابلیت ارتقاء و تغییر میباشد که کاربردهای متنوعی دارد. این صندوق ها دارای عمر مفید بالا می باشند و می توانند به بارکد خوان و چاپگر متصل شوند. صندوق فروشگاهی پوز بهترین گزینه برای فروشگاه های بزرگ است.

صندوق فروشگاهی POS TOUCH یا لمسی فاقد صفحه کلید و یا موس بوده و کلیه امور از طریق مانیتور لمسی انجام میگیرد و با توجه به قرار گرفتن کیس این سیستم داخل نمایشگر، ضمن اشغال فضای کمتر، ظاهر بهتری نیز دارد. صندوق فروشگاهی لمسی را میتوان ارتقاء داد و امکان اتصال به تمامی دستگاه‌های جانبی مثل کارت‌خوان، پرینتر و بارکد خوان را دارد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()