به طور کلی  صندوق فروشگاهی یا سیستم پوز فروشگاهی مجموعه‌ای از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مختلف می باشد که موجب بهبود عملیات فروش می گردد.

به منظور افزایش سرعت و دقت در خرید و فروش و توسعه خدمات رسانی به مشتریان و همچنین انجام درست و دقیق امور مالی و حسابداری از صندوق فروشگاهی استفاده می شود.

استفاده از این سیستم فروش مکانیزه از مشاغل خرده فروشی کوچک گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای الزامی می باشد که با محاسبه و ثبت خرید و فروش، هم فاکتور فروش برای مشتری صادر میکند و هم عملیات حسابداری و انبار داری پیشرفته را نیز ممکن می سازد.

موارد استفاده از صندوق فروشگاهی : فروشگاه تجهیزات

  • با وجود صندوق فروشگاهی دیگر نیازی به استفاده از فاکتورهای دست ‌نویس و نوشتن دفاتر حساب نمی باشد و علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی، از هزینه های اضافی نیز جلوگیری می کند.
  • به دلیل افزایش نرخ خرید مردم، صندوق فروشگاهی به مدیران کسب و کارها کمک میکند تا به راحتی از میزان درآمدها و هزینه ها مطلع شوند.
  • سیستم صندوق فروشگاهی با ارائه گزارشات روزانه یا هفتگی موجب افزایش سرعت در

         در پردازش حسابداری و سهولت کار حسابرس ها می گردد.

  • با اتصال صندوق فروشگاهی به بارکدخوان و کارت خوان موجب افزایش محاسبه قیمت و سرعت انجام تراکنش می گردد، بدین ترتیب از طولانی شدن صف های مشتریان در فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای جلوگیری می کند.
  • استفاده از صندوق فروشگاهی اشتباهات محاسباتی را به حداقل می رساند و با از بین بردن خطاهای انسانی باعث بهبود روند سفارش‌دهی می‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای صندوق فروشگاهی این است که با جمع آوری و نگهداری سابقه خرید و اطلاعات مشتریان، می‌توان برای متناسب‌سازی برنامه‌های وفاداری و تبلیغات ویژه از آنها استفاده کرد.
  • این پایانه فروشگاهی به گونه ای طراحی شده که فضای کمی اشغال می کند و تجهیزات جانبی آن مناسب کاربری صندوق داران می باشد.

معرفی انواع صندوق فروشگاهی : فروشگاه تجهیزات

  • صندوق فروشگاهی ECR

مدلهای کلاسیک صندوق‌های فروشگاهی که به دلیل کارایی ساده، برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌ می باشند و شامل یک صفحه نمایش کوچک، کیبورد، کشوی پول و پرینتر هستند.  

صندوق فروشگاهی ECR قابلیت به روز رسانی و ارتقاء ندارد و عملکرد صندوقدار محدود به محاسبه فروش می باشد. از امکانات این صندوقها قابلیت اتصال به دستگاه بارکد خوان و پرینتر برای چاپ رسید می باشد.  فروش بارکد خوان در سایت انجام می گیرد. 

  • صندوق فروشگاهی POS

این مدلها مبتنی بر کامپیوتر و از جمله پرکاربردترین‌های صندوق ها می باشند که نرم‌افزار مختص کسب‌وکار مدنظر روی آنها نصب می‌شود.  

صندوق فروشگاهی پوز به دلیل چند کاربره بودن، بهترین گزینه برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های بزرگ به شمار می روند. این صندوق دارای نرم افزار فروشگاهی قابل تنظیم و تغییر می‌باشد که ارتقاء در این سیستم در تمامی‌ موارد امکان پذیر است. از قابلیتهای مدلهای پوز می توان به امکان اتصال به بارکد خوان، فیش پرینتر، ترازوی دیجیتال و کارت‌خوان اشاره نمود.

  • صندوق فروشگاهی POS Touch

نسل جدید صندوق‌های فروشگاهی که تمامی امور توسط مانیتور انجام می شود، به همین دلیل ظاهر زیبایی به کانتر فروش می‌بخشد و به دلیل امکانات فراوان، قیمت بالایی نیز دارد. لمسی بودن صفحه‌نمایش این صندوق‌ها باعث افزایش سرعت صندوق داران و عدم اتلاف وقت مشتریان می گردد. مدلهای لمسی گزینه‌ی مطلوبی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهری و بزرگ است. زیرا کارایی و سرعت پرسنل فروشگاه را بالا برده، همچنین سیستم نظارتی قوی‌ای بر روی فروشگاه دارد.

  • صندوق فروشگاهی سیار

این مدلها از جدیدترین صندوق های فروش می باشند که با ادغام 3 دستگاه بارکد خوان، فیش پرینتر و کامپیوتر تولید می گردند و مشاغل مختلف برای داشتن سیستم یکپارچه فروش از آن استفاده می کنند. از برترین تولیدکنندگان مدلهای سیار شرکت ایرانی فراسو می باشد.  

بهترین برندهای صندوق فروشگاهی در فروشگاه تجهیزات

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی را دارید، ابتدا بهتر است نیاز خود را بسنجید و ببینید کدام نوع صندوق برای کسب و کار شما مناسب است.

با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات می توانید با برترین مدلهای صندوق ها آشنا شوید که می توان از برندهای زیر نام بود:

صندوق فروشگاهی پوز بانک، بایامکس، ای کلاس، پوزیفلکس، توزین صدر و فراسو

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()