به چاپگرهای مخصوص چاپ لیبل و برچسب لیبل پرینتر گفته میشود که به شکل تخصصی

برای چاپ متن، تصویر، بارکد و ... روی انواع لیبل نظیر کاغذی، پلاستیکی، متال، اموال، شفاف، امنیتی و غیره طراحی و تولید می شوند.

با توجه به اینکه دنیای تجارت و کسب و کار هر روز در حال تحول است، بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان برای شناسایی کالاهای خود و جهت راهنمایی مشتریان، از چسباندن لیبل استفاده می کنند. لیبل حاوی اطلاعات و مشخصات یک کالا و محصول می باشد که چاپ آن توسط لیبل پرینتر انجام می شود.

 لیبل پرینتر علاوه بر مصارف تجاری و صنعتی؛ در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها و در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها نیز کاربرد وسیعی دارند.

از طرف دیگر با تهیه لیبل پرینتر و الصاق لیبل به محصولات می توان یک برند تجاری را به مصرف کنندگان معرفی کرد.

در ضمن این دستگاه امکان رهگیری کالاها و قیمت گذاری بر روی آنها را میسر می سازد و انبارداری را به شکل ساده ای انجام می دهد.

در ادمه این متن، فروشگاه تجهیزات شما را با انواع لیبل پرینتر و ویژگی های آنها و نحوه خرید یک دستگاه مناسب آشنا می سازد.

مهمترین نکته ای که هنگام خرید یک لیبل پرینتر باید به آن توجه کنید، میزان حجم کاری شما است که تعیین کننده انتخاب میان مدلهای رومیزی یا صنعتی می باشد. برای مثال جهت استفاده در محیط کارگاهی با حجم کار متوسط بهترین گزینه مدل نیمه صنعتی می باشد.   فروش فیش پرینتر را از سایت انجام دهید. 

مسلما کیفیت چاپ لیبل پرینتر از نکاتی ست که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید. این مقدار با dpi مشخص می شود که با افزایشdpi ، کیفیت چاپ نیز بالا می رود.

از عوامل دیگر برای کارکرد مناسب لیبل پرینتر در حوزه کسب و کار شما، سرعت چاپ می باشد. پس باید با توجه به حجم نیاز خود اقدام کرده و در صورت نیاز به چاپ لیبل های فراوان به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که از سرعت چاپ بالایی برخوردار هستند.

از نکات دیگر که در خرید شما تعیین کننده می باشد، ابعاد لیبلهای است که مورد استفاده قرار می دهید، به همین جهت باید پرینتری را خریداری کنید که لیبل مورد نظر شما را بتواند چاپ کند.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()