ACU یکی از شرکت های معتبر در تایوان است که با بیش از 30 سال تجربه، انواع مختلف ترازوی دیجیتال را به سراسر جهان عرضه می کند.

یکی از تولیدات این شرکت ترازوی قطعه شمار می باشد که در کنار توزین دقیق و سریع، توانایی شمارش قطعات هموزن حتی قطعات بسیار ریز و کوچک را دارد. از اینرو ترازو ای سی یو ACU از تجهیزات کاربردی در مراکز بسته بندی، خطوط تولید قطعاتی مانند پیچ، مهره، واشر، میخ، دکمه، فروشگاه های ابزار و یراق و سایر کسب و کارهایی ست که نیاز به دانستن تعداد دقیق تولیدات و محصولات دارند.

ترازو ای سی یو ACU قطعه شمار در ظرفیتهای 3 کیلو با دقت یک دهم، 6 کیلو با دقت دو دهم گرم و 30کیلویی با دقت 1 گرم توانایی توزین اقلام و کالاهای مختلف را دارد و از دقیقترین ابزار توزین شمارشگر بشمار می رود.

نمایشگر ترازو ای سی یو ACU از نوع LCD به شکل سه تکه، امکان مشاهده وزن و تعداد قطعات اندازه گیری شده را فراهم می کند. استیل بودن سینی ترازو ای سی یو ACU علاوه بر افزایش مقاومت در برابر ضربه و فشار، امکان نظافت آسان را میسر می سازد.  

از سایر ویژگیهای ترازو ای سی یو ACU می توان به امکان توزین و شمارش پی در پی بدون برداشتن کالای قبلی، قابلیت صفر خودکار، مجهز بودن به پایه‌های قابل تنظیم جهت استفاده از ترازو بر روی سطوح ناهموار اشاره نمود.    

تعبیه باتری داخلی قابل شارژ در ترازو ای سی یو ACU امکان توزین را در مکانهایی که دسترسی به برق نیست فراهم می کند، از اینرو می تواند کاربرد سیار داشته باشد.

فروشگاه کابان تجهیز یکی از مراکز فروش ترازو ای سی یو ACU می باشد که جهت رفاه حال مشتریان محترم فروش به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد.

یکی از قابلیتهای پرکاربردی ترازوهای دیجیتال فروشگاهی و صنعتی، امکان شمارش قطعات هموزن می باشد که در کنار کار توزین انجام می‌گیرد. این قابلیت در برخی ترازوها به کاربرد اصلی تبدیل شده و موجب روی کار آمدن ترازو قطعه شمار گردیده است که در بسیاری از کسب و کارها مانند ابزار فروشی، پیچ و مهره فروشی، فروشگاه های لوازم یدکی و کارخانه ها و مراکز بسته بندی، تعداد دقیق محصولات و اقلام را مشخص کرده و آنها را توزین نیز می‌کند.

با استفاده از این ترازوی دیجیتال بدون خطا و با سرعتی فوق العاده می توان کاری که توسط نیروی انسانی در چند ساعت انجام میگیرد و نمی توان از صحت آن اطمینان داشت را انجام داد. مانند شمردن پیچ یا مهره با تعداد بالا در یک مغازه به صورت دستی و دانه دانه، که کاری بسیار زمانگیر و دشوار است.   

انواع ترازو قطعه شمار با دارا بودن دقت 0.1 گرم تا 5 گرم، ترازوهایی دقیق بشمار می روند که معمولا به شکل بدون علمک موجود می باشند.‌

 این ترازو نیز مانند سایر ابزار توزین دیجیتال از بدنه، سینی و نمایشگر LCD یاLED  تشکیل شده است که بدنه از جنس فلزی یا پلاستیک فشرده و سینی از استیل ساخته می شوند. صفحه نمایش در برخی مدلهای ترازو قطعه شمار به شکل یک طرفه و در برخی دیگر به صورت دو طرفه طراحی میگردد تا خریداران نیز در جریان نتیجه توزین قرار بگیرند.   

از امکانات جانبی ترازو قطعه شمار می توان به قابلیت پارسنگ، امکان تنظیم صفر خودکار برای افزایش سرعت توزین، توانایی هشدار برای وزن اضافه و تعداد قطعه اضافه، امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر در برخی مدلها اشاره نمود.

منبع تامین انرژی در این ترازو همواره از دو طریق برق شهری و باتری پشتیبان داخلی می باشد.

مدلهای متنوع ترازو قطعه شمار را می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مشاهده کنید.

 

یکی از کارخانجات معتبر تولید کننده سیستم های توزین دیجیتال، برند رادین می باشد که با فعالیت 10 ساله در این زمینه توانسته رضایت مصرف کنندگان داخلی را کسب کند. این شرکت با وجود اینکه سابقه طولانی نسبت به سایر برندها ندارد اما با طراحی و تولید ترازوهای فروشگاهی بسیار متنوع بر اساس تکنولوژی روز دنیا موفق به کسب جایگاه مناسبی گردیده و اولویت بسیاری از مشتریان گردیده است.

از عوامل موفقیت ترازو رادین علاوه بر زیبایی، داشتن کیفیت بی نظیر، قابليت هاي مختلف، ارائه خدمات و سهولت استفاده می باشند که موجب استقبال آن در میان فروشگاه های مواد غذایی، میادین میوه و تره بار، خشکبار فروشی ها، شیرینی فروشی ها ، سوپر پروتئینی ها و سایر خرده فروشی ها و حتی فروشگاه های زنجیره ای گردیده است.

ترازوی رادین به دو شکل علمک دار و بدون علمک تولید می گردد که شامل ترازوی ساده، ترازوی پرینتردار و ترازوی بارکد پرینتر می شود.

بدنه ترازو رادین در برخی مدلها از جنس پلاستیک فشرده و در برخی دیگر از فلز ساخته می شود که هر دو در مقابل فشار و ضربه و گرد و غبار بسیار مقاوم هستند. سینی صاف و صیقلی از جنس استیل این ترازو نیز بدون زنگ زدگی به آسانی قابل تمیز کردن می باشد.

مدلهای پیشرفته ترازو رادین به قابلیتهای بسیار کاربردی مجهز شده اند که تولید بارکد واقعی یکی از آنها می باشد.  

تجهیز شدن ترازو رادین به چاپگر یا امکان اتصال به آن، علاوه بر صدور رسید و فاکتور فروش، امکان گزارش گیری روزانه و هفتگی و ماهیانه را فراهم می کند.

توانایی های دیگری نظیر امکان ارتباط با دستگاه پوز، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی و کشوی پول؛ امکان پاسخگویی همزمان به چند مشتری و امکان اتصال به شبکه بی سیم یاWiFi ؛ فقط بخش کوچکی از امکانات ترازو رادین می باشند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز ، با تمامی مدلهای ترازو رادین و مشخصات فنی آنها آشنا شوید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()