یکی از تولیدات برند مطرح AND، ترازوی دیجیتال می باشد که جهت استفاده در زمینه های آزمایشگاهی و صنعتی طراحی و تولید می گردد. این شرکت ژاپنی که در سال 1977 میلادی کار خود را آغاز نموده، به واسطه تولید ترازوهای آزمایشگاهی باکیفیت بدون رقیب، به یک برند جهانی تبدیل شده و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند که در کشور ما نیز محبوبیت بالایی دارد.

ترازو آزمایشگاهی از تجهیزات اصلی آزمایشگاه‌های شیمی، صنعتی، پزشکی، داروسازی، متالوژی، زیست‌شناسی و غیره به شمار میرود که باید دارای دقت و حساسیت بالایی باشد تا خطایی در نتیجه وزن کردن مواد ریز گرمی و محلول‌های شیمیایی بوجود نیاید و قابل اعتماد باشد. ترازو ای اند دی AND ، آزمایش خود را پس داده و با ظرفیت مختلف و دقت‌های 1/0 ، 01/0 ، 001/0 ، 0001/0 و 00001/0 گرم اطمینان مصرف کنندگان را جلب نموده است.

علاوه بر دقت بالا، در همه مدلهای ترازو ای اند دی AND ، در مدت زمان بسیار کوتاهی که به 3 ثانیه هم نمی رسد، توزین انجام می گیرد و در نمایشگر نشان داده می شود که این امر گویای سرعت بالای این محصولات می باشد.  

علاوه بر محیط های آزمایشگاهی از ترازو ای اند دی AND در صنایع دیگری از قبیل طلافروشی، جواهر سازی و فروشگهای زعفران نیز استفاده می شود.

ترازو ای اند دی به دو شکل محفظه دار و بدون محفظه طراحی و تولید می گردد که در مدلهای بسیار حساس برای جلوگیری از تاثیر هوای محیط بر فرایند توزین، از محفظه های شیشه ای استفاده می شود.

از قابلیتهای انواع ترازو ای اند دی AND میتوان به امکان تعیین تراکم، قابلیت اتصال به دستگاه‌های جانبی، امکان سنجش رطوبت، اتصال با کامپیوتر و چاپگر جانبی و امکان توزین در چند واحد وزنی اشاره نمود.

دسته دیگر ترازو ای اند دی AND انواع صنعتی می باشد که با ظرفیتهای بالا جهت وزن کردن  کالاها در محیط های صنعتی و مرطوب مانند کارخانجات یا شیلات بکار گرفته می شود و این مدلها معمولا با قابلیت شمارش قطعات در مراکز بسته بندی نیز استفاده می شوند.  

برای آشنایی بیشتر با مشخصات انواع ترازو ای اند دی AND می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

شرکت چینی مینگ هنگ با نام اختصاری ام اچ از سال 2005 تاسیس شده و در زمینه تولید ترازوهای گرمی کوچک، جیبی و قابل حمل در حال فعالیت می باشد.

انواع ترازو ام اچ MH در دسته ترازوهای گرمی قرار می گیرند که برای اندازه گیری جرم در مقیاس های کم اما بادقت بسیار بالا طراحی و تولید می گردند. این ترازوها به دلیل حساسیت بالایی که دارند برای توزین موادی که ریزترین تکه آنها نیز ارزشمند است مانند سنگهای قیمتی به کار برده می شوند.

مدلهای مختلف ترازو ام اچ MH دارای دقتی کمتر از 1 گرم تا 0.01گرم می باشند و از فروشگاه ها مواد غذایی گرفته تا زرگری ها، عطاری ها، آزمایشگاه ها، مراکز بسته‌بندی و پخش زعفران، نقره فروشی ها و ... کاربرد دارند.

پس از دقت و سرعت بالا در توزین، یکی از ویژگی های ترازو ام اچMH  دارا بودن ابعاد کوچک   می باشد که آنها را براحتی قابل حمل می سازد و امکان توزین اشیاء کوچک در هر مکانی را فراهم می کند.

وزن کشی ترازو ام اچ MH در واحد های اندازه گیری مختلف نظیرگرم، سوت، اونس، قیرات و غیره صورت میگیرد و امکان تغییر از گرم به سایر واحدها میسر می باشد.  

این ترازوهای جیبی با دارا بودن بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و سینی استیل علاوه بر مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه، دارای ظاهری زیبا و مدرن نیز می باشند.   

از دیگر قابلیتهای ترازو ام اچ MH می توان به داشتن قابلیت پارسنگ، امکان شمارش قطعه، دکمه تغییر واحد، قابلیت خاموشی خودکار جهت جلوگیری از اتمام باتری اشاره نمود.    

منبع اصلی تغذیه در اغلب مدلهای ترازو ام اچ MH از طریق باتری قلمی و نیم قلمی صورت می گیرد.

برای خرید آنلاین انواع ترازو ام اچ MH می توانید از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام نمایید.

 

شرکت کره ای  CASیکی از فعالترین تولیدکنندگان سیستم های توزین دیجیتال می باشد که از سال 1983 میلادی آغاز به کار نموده است و امروزه محصولات آن در120 کشور دنیا توزیع می شود.  

آنچه که ترازو کس CAS را برجسته و پرفروش ساخته علاوه بر دقت و سرعت در توزین، رعایت اسناندارهای جهانی، تنوع در تولیدات، ظاهر زیبا و شکیل و تنوع در قابلیتها می باشند.

ترازو کس CAS بر اساس کاربردی که دارد به سه دسته فروشگاهی، صنعتی و آزمایشگاهی تقسیم بندی می گردد که زمینه های کاری مختلفی از سوپرمارکت ها و هایپر مارکتها گرفته تا کارخانجات و مراکز بسته بندی و محیط های آزمایشگاهی را دربر می گیرد.   

مدلهای فروشگاهی و صنعتی ترازو کس CAS معمولا با ظرفیت 30 کیلوگرم هم با علمک و هم بدون علمک تولید می شوند اما در مدلهای آزمایشگاهی نیازی به علمک نیست.

ساختار نیرومند بدنه تمامی مدلهای ترازو کس CAS از جنس پلاستیک فشرده و فلز در برابر گرد و غبار و ضربه مقاومت و استحکام بالایی دارد و سینی استنلس استیل این ترازوها در صورت ریختن مایعات و تمیز کردن با آب، دچار زنگ زدگی، خوردگی و تغییر رنگ نمی شوند. نمایشگر این ترازوها از نوع LED  و LCD با 3 ردیف نشانگر قیمت کل، وزن و قیمت واحد می باشد و در برخی مدلها  به صورت دو طرفه طراحی می شود تا هم خریدار و هم فروشنده در جریان روند وزن کشی و نتیجه آن قرار بگیرند.  

از پرفروشترین انواع ترازو کس CAS ، ترازوی قطعه شمار می باشد که در محیط های کارگاهی و صنعتی به منظور شمارش قطعات هموزن، توزین و بسته بندی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.  

ترازوهای آزمایشگاهی شرکت کس CAS که از بهترین های بازار جهانی محسوب می گردند به دو شکل محفظه دار (برای جلوگیری از تاثیر جابجایی هوا بر روی وزن) یا بدون محفظه موجود می باشند و در حساسترین مدلها قدرت توزین تا یک هزارم گرم را دارند.

برای بررسی بیشتر مدلهای مختلف ترازو کسCAS  ، می توانید از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()